توزیع ۶۰ بسته معیشتی ازسوی بسیج رسانه ملایر در بین نیازمندان
کد خبر: 4035480
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
همزمان با دهه فجر؛

توزیع ۶۰ بسته معیشتی ازسوی بسیج رسانه ملایر در بین نیازمندان

مسئول بسیج رسانه ملایر بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ بسته معیشتی از سوی بسیج رسانه ملایر در بین نیازمندان توزیع شده که از این تعداد 60 بسته در ایام دهه فجر توزیع شد.

بسیج رسانه ملایرشهرام ذبیحی، مسئول بسیج رسانه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به همت بسیج رسانه و خبرنگاران ملایر ۱۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان ملایر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها در مناسبت‌های مختلف انجام شده است، افزود: توزیع این بسته‌ها در هفته بسیج، هفته دفاع مقدس، در ایام فاطمیه و دهه فجر بوده است.

ذبیحی تصریح کرد: از این تعداد بسته معیشتی  حدود 60 بسته در ایام دهه فجر توزیع شد. برای هر کدام از بسته‌های معیشتی که با همکاری خیرین تهيه شده بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و بسیج رسانه ملایر همواره در همه برنامه‌های دهه فجر حضور داشته گفت: دیدار با خانواده شهید، غبارروبی گلزار شهدا و..  را  از برنامه‌های بسیج رسانه ملایر در ایام دهه فجر برشمرد.

ذبیحی ظهار کرد: نسل جدید که حاکمیت دوران خفقان و استعمار زده طاغوت را خود ندیده و شاهد یغماگری استکبار از مخازن، معادن کشور و سرمایه‌های مردم در آن دوران نبوده طبیعی است که نتواند جامعه امروز را با جامعه قبل از انقلاب مقایسه کند.

وی افزود: نسل جدید تا شناختی دقیق و عمیق از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ثمره فداکاری‌های بهترین افراد ملت مسلمان نداشته باشد نمی‌تواند به عمق این دستاوردها برسد.

ذبیحی با اشاره به اینکه دشمنان نیز با توجه به این موضوع برای شکستن اقتدار ملی و جهانی نظام اسلامی حرکت می کنند‌، گفت: دشمنان با بی‌انگیزه کردن مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن برخی از مشکلات طبیعی را که چه بسا خود عامل آن بوده بزرگ جلوه می‌دهند.

مسئول بسیج رسانه ملایر بیان کرد: بیان دستاوردهای کلی و جزیی جهانی و بین‌المللی و منطقه‌ای و یا داخلی و مادی و معنوی، سیاسی و اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باعث دلگرم شدن جوانان به کمک در حفظ دین و نظام و نیز کمک در جهت استمرار و افزایش و ارتقا دستاوردها می‌شود.

ذبیحی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین گفت: همواره باید به دفاع و تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب بپردازیم و آن را یک نعمت الهی و لطف الهی بدانیم و حفظ این نعمت به بازگویی در گفتار برای مردم و توسعه در عملکرد برای ارتقا و استمرار انقلاب است.

 

انتهای پیام
captcha