مهم‌ترین جهاد عصر حاضر، تبیین دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: 4035462
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد:

مهم‌ترین جهاد عصر حاضر، تبیین دستاوردهای انقلاب است

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمنان نظام درصدد تحریف دستاوردهای انقلاب هستند، گفت: مهم‌ترین جهاد در عصر حاضر، جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امام‌جمعه اصفهان در مراسم گرامیداشت دهه فجر در حسینیه بنی‌فاطمه اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آيت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در حسینیه بنی‌فاطمه(س) اصفهان، اظهار کرد: همه آنچه را كه خداوند به ما داده، اگر درست به كار ببريم، نعمت و در غير اين صورت، نقمت است.

وی با بیان اینکه رهبر و هادی الهی باعث می‌شود نعمت‌های الهی در مسير درست و صحيح به كار برده شود، افزود: يكی از بزرگترين نعمت‌هايی كه خداوند به‌واسطه آن بر مردم منت گذاشته، نعمت رهبری و ولايت و همچنین هدایت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمامی نعمت‌هایی که خداوند به انسان داده است، از قبیل مال، فرزند و اعضا و جوارح مثل چشم و گوش، همه وسیله هستند و اگر هدایت نباشد، هیچ نعمتی نعمت نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ما در عصر حاضر، داشتن نعمت ولایت را احساس می‌کنیم و داشتن نعمت رهبری باعث می‌شود در طی مسیر، از بعضی کجروی‌ها باز داشته شویم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه نعمت‌های خداوند غیر قابل شمارش است، ادامه داد: خداوند می‌فرماید اگر به کسی خدمت می‌کنید، منت نگذارید، ولی خداوند برای دو نعمت بر انسان‌ها منت می‌گذارد که یکی از آنها، اصل رهبری و هدایت است.

وی تصریح کرد: در صورتی که با نعمت خدا، نافرمانی او را انجام دهیم، ناسپاسی کرده‌ایم.

امام‌جمعه اصفهان بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های چشمگیری طی ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم.

وی افزود: در زمان طاغوت، مردم از بسیاری امکانات بهداشتی، رفاهی و خدماتی محروم بودند و امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی برقرار است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد مهم‌ترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب بیان کرد و گفت: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است.

انتهای پیام
captcha