توزیع 700 بسته معیشتی در کاشمر
کد خبر: 4035262
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

توزیع 700 بسته معیشتی در کاشمر

ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه کاشمر با توزیع 700 بسته معیشتی بین نیازمندان اجرا شد.

توزیع 700 بسته معیشتی در کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه کاشمر، امروز 20بهمن‌ماه، در مراسم اجرای ششمین مرحله کمک مؤمنانه، در کاشمر اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح کمک مؤمنانه، 7700 بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در بسته معیشتی این دوره، 6 قلم کالا به ارزش پنج میلیون ریال پیش‌بینی شده است که در بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود، بیان کرد: این بسته‌ها توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر عنوان کرد: این بسته‌های معیشتی در تداوم فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر «مواسات مؤمنانه» و در راستای احیای سنت و سیره حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع می‌شود.

یعقوبیان با تاکید براینکه برای تحقق آرمان‌های امام و رهبری لحظه‌ای از کمک به مردم محروم کشور غافل نخواهیم بود، همگرایی بین نهادهای پاک و انقلابی در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: خانوار‌های نیازمند شهرستان با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج شناسایی شده و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین آنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha