نباید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را غبار بگیرد
کد خبر: 4035256
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

نباید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را غبار بگیرد

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: هر چند مشکلات و مشقت‌های بسیاری در کشور داریم، اما این مسائل نباید موجب شود که روی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را غبار بگیرد.

مرتضی دهقانی، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مرتضی دهقانی، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی، امروز 20 بهمن‌ماه، در افتتاح چهار پروژه بخش کشاورزی کاشمر، اظهار کرد: برخلاف غربی‌ها که مردم را به‌عنوان مشارکت کننده صرف مدنظر قرار می‌دهند، اما ما براساس باورهای اعتقادی و منظر نظام اسلامی شریک راهبردی خودمان می‌دانیم.

وی تصریح کرد: هر آنچه ما داریم به عنوان متولیان و دست اندرکاران باید برگرفته از نظر و مشارکت مردم باشد، چراکه هر آنچه کار می‌کنیم، برای مردم است، امام راحل در تفسیر «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى» می‌فرمایند: «تحصیل معارف الله امری فردی است اما تحصیل مقاصد الله امری جمعی است».

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به جنگ اقتصادی که پیش رو داریم باید تمام ظرفیت‌های و پتانسیل‌های خود را در عرصه مردمی و دولتی فعال کنیم تا بتوانیم آرایش متفاوت‌تری را نسبت به گذشته برای مقابله با این شرایط داشته باشیم.

وی بیان کرد: ضمن اینکه باید در موضوع بهره‌وری امورات و سهم مدیریتی خودمان تفاوت‌هایی را قائل شویم باید به مدد الهی و توسل به اهل‌بیت(ع) باور جدی‌تری هم پیدا کنیم.

دهقانی با بیان اینکه جهاد تبیین یک ضرورت جدی است، گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بتوانند در کنار مردم بیش از گذشته ثمرات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنند تا شریک راهبردی مردم ثمرات و برکات متفاوت‌تری داشته باشد.

حجت‌الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر در این مراسم با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان گفت: حمایت از تولید و تولیدکنندگان از وظایف تمامی مسئولان و دولت است.

وی با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: در این وضعیت بسیار حساس نباید تولیدکنندگان را وارد بروکراسی‌های اداری نمود.

افتتاح 55 پروژه با اعتبار بالغ بر 669 میلیارد ریال در کاشمر

امیر دایی صراف، فرماندارشهرستان کاشمر در ادامه از افتتاح 55 پروژه با اعتبار بالغ بر 669 میلیارد ریال در شهرستان ‏کاشمر به‌مناسبت دهه فجر خبرداد. ‏

وی با تبریک دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، عنوان کرد: همزمان با ایام ‏مبارک دهه فجر 40 پروژه با اعتبار 25 میلیارد و 159 میلوین تومان در نقاط روستایی شامل توسعه و ‏آسفالت معابر، کتابخانه، سایت ‏BTST، اقامت گاه بوم‌گردی به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد. ‏

فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر 15 پروژه با اعتبار 41 ميليارد و 742 ميليون تومان در نقاط ‏شهری افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش، کارخانه آسفالت، آسفالت معابر شهری، افتتاح روشنایی مسیر جاده ‏مشهد و بردسکن، افتتاح پروار بندی بره، افتتاح طرح آبرسانی به گندم‌بر، افتتاح سایت ‏BTS‏ همراه اول، ‏بهره‌برداری از 15 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، پروژه انتقال آب روستای نای از مهمترین ‏پروژه‌هایی است که با حضور مسئولین به بهره‌برداری خواهد رسید.‏

دایی صراف عنوان کرد: 37.6درصد اعتبارات پروژه‌های دهه مبارک فجر مربوط به نقاط روستایی ‏و 62.4 درصد اعتبارات مربوط به نقاط شهری است.

فرماندار شهرستان کاشمر افزود: شهرداری کاشمر با اعتبار 28 میلیارد و 100 میلیون تومان، جهادکشاورزی با اعتبار 15میلیارد و 677 میلیون تومان، مخابرات با اعتبار 10 میلیارد و 369 میلیون تومان‏، آب و فاضلاب شهرستان با اعتبار 4 میلیارد و 210 میلیون تومان، بخشداری (دهیاری‌ها) با اعتبار 3 ‏میلیارد و 99 میلیون تومان مهمترین دستگاه‌های اجرایی هستند که پروژه‌های آنها در دهه فجر افتتاح ‏خواهد شد.‏

وی تصریح کرد: با آب‌رسانی به روستای گندم‌بر با اعتبار 3 میلیارد 360 میلیون تومان از توابع بخش ‏مرکزی همه روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.‏

انتهای پیام
captcha