خدمات نظام برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4035231
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

خدمات نظام برای مردم تبیین شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم باید در جریان خدمات عظیم انقلاب اسلامی قرار گیرند و این خدمات باید بازگو و تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در دیدار با مدیر و تعدادی از پرسنل جمعیت هلال احمر استان با تأکید بر ضرورت تبیین خدمات به مردم، اظهار کرد: مردم باید در جریان خدمات عظیم انقلاب اسلامی قرار گیرند و این خدمات باید بازگو شود.

وی افزود: از تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری این است که برخی کار‌ها را باید گفت تا مردم در جریان خدمات عظیم انقلاب اسلامی قرار گیرند.

آیت‌الله علما به اهمیت جایگاه جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر از جمله دستگاه‌هایی است که بسیار خدمت‌رسانی کرده و در مواقع خطر خود را نشان می‌دهد و حضور این جمعیت در کنار حادثه‌دیدگان بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هر کجا که هلال احمر حضور داشته همراه با خدمت بوده است و در حوادث زلزله و سیل سالیان گذشته هلال احمر خوب درخشید و خدمات امیدوارانه‌ای ارائه کرد.

وی بیان کرد: کار هلال احمر با ارزش و در راستای اعتمادسازی و خدمت‌رسانی است که این امر باید استمرار داشته باشد.

آیت‌الله علما به اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: خدمت به مردم در واقع خدمت به خود است و هر عملی عکس العملی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «ما ام القری هستیم» و نگاه مسلمانان منطقه و آزادی‌خواهان جهان به ما دوخته است، گفت: باید کاری کنیم که عظمت اسلام و انقلاب اسلامی را بیش از پیش در جهان تبیین کنیم.

انتهای پیام
captcha