کاشت چهار هزار اصله نهال به کوشش کارگزاران خدمات زیارتی در بندر ترکمن
کد خبر: 4034970
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

کاشت چهار هزار اصله نهال به کوشش کارگزاران خدمات زیارتی در بندر ترکمن

مدیر کل حج و زیارت گلستان گفت: به مناسبت دهه فجر چهار هزار اصله نهال توسط کارگزاران خدمات زیارتی در قالب پویش ملی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال» در شهر بندرترکمن و روستاهای اطراف آن کاشته شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت گلستان سید علی میرقاسم پور، مدیر حج و زیارت استان گلستان با اشاره به پویش ملی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال»، گفت: با تلاش و کوشش کارگزاران خدمات زیارتی استان گلستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت مقام شامخ چهار هزار شهید والامقام استان، چهار هزار اصله نهال در شهر بندر ترکمن و روستاهای اطراف آن کاشته شد.

مدیر کل حج و زیارت گلستان با بیان اینکه توسعه درختکاری و حفظ منابع طبیعی دغدغه‌ای همگانی است، گفت: این پویش در راستای توسعه فضای سبز، سلامت مردم و محیط زیست شکل گرفته و حرکتی مردمی است.

میرقاسم پور گفت: این پویش با هدف احیا و کاهش آلودگی هوا از 12 بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفند ماه سال جاری در شهرهای دیگر استان نیز اجرا خواهد شد.

در این مراسم که امروز سه شنبه 19 بهمن ماه 1400 برگزارشد، سید علی میرقاسم پور، مدیر حج و زیارت استان، حجت‌الاسلام والمسلمین اصحابی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، غراوی، فرماندار بندرترکمن و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و کارگزاران خدمات زیارتی استان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha