کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در شهرستان خان‌ببین برگزار شد
کد خبر: 4034904
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در شهرستان خان‌ببین برگزار شد

به مناسبت دهه فجر و به یاد شهدای امنیت، کرسی تلاوت و تفسیر قرآن با حضور امام‌جمعه خان‌ببین شامگاه ۱۸ بهمن‌ماه در مسجد جامع روستای سعدآباد فندرسک شهرستان خان‌ببین برگزار شد.

 مراسم کرسی تلاوت در خان ببینبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و به یاد شهدای امنیت و سرهنگ دوم شهید علی اکبر رنجبر کرسی تلاوت و تفسیر قرآن با حضور حجت‌الاسلام بیات امام‌ جمعه خان‌ببین،‌ مهندس‌استیری، فرماندار شهرستان رامیان‌، حجت‌الاسلام وزیری، مدیر حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خان‌ببین و برخی از  مدیران شامگاه 18 بهمن‌ماه در مسجد جامع روستای سعدآباد فندرسک شهرستان خان‌ببین برگزار شد.

مدیر‌ حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خان‌ببین ضمن‌ گرامیداشت یاد شهدا، گفت:‌ با شرافت‌ترین و والاترین مرگ‌ها شهادت در راه خداست، شهید کرامت حق‌تعالی را دیده است و جان خود را تقدیم این نظام کرده است.

حجت‌الاسلام وزیری با بیان‌اینکه سنگ بنای تربیت فرزند سالم از همان کودکی نهاده می‌شود، بیان کرد: بهترین سن برای آشنا کردن کودک با قرآن و اسلام دوران کودکی است. البته نکته‌ای که در تربیت فرزندان باید لحاظ شود این است که نباید با اجبار مسائل دینی و واجبات دین، نماز، روزه و خواندن قرآن را آموزش داد بلکه همواره باید با آرامش این نکات تربیتی را به مرور به فرزند یاد دهیم و در وهله اول خودمان عامل باشیم.

مدیرحوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خان‌ببین با بیان اینکه پیروی از سیره شهدا وظیفه همگان است، تصریح کرد: مسئله‌ای که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد آشنا کردن فرزندان با سیره شهدا است و برای این کار باید بیشتر به وصیت‌نامه شهدا اهتمام داشته باشیم، دیدار با خانواده شهدا از جمله مادران شهیدان بسیار می‌تواند راهگشا باشد.

در پایان جلسه از حجت‌الاسلام غفاری قاری این محفل قرآنی و جمعی از قرآن‌آموزان برتر روستای سعدآباد فندرسک با اهدای هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha