انقلابی واقعی کیست
کد خبر: 4034712
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

انقلابی واقعی کیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس شهدا را انقلابی واقعی دانست و گفت: بعد از شهدا، کسانی که پیرو خط شهدا بوده و صادقانه و مخلصانه در حضور مردم تواضع و تلاش می‌کنند، انقلابی واقعی هستند.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارساسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، در پاسخ به اینکه انقلابی واقعی کیست، گفت: اول انقلابی واقعی کسانی بودند که بهترین دارایی خودشان را تقدیم مردم و دین و کشور کردند که شهدا بودند و از همه هستی خود گذشتند تا استقلال و آزادی و شرف ما حفظ بماند.

وی افزود: بعد از شهدا، انقلابی واقعی کسانی هستند که پیرو خط شهدا هستند، زیربار ظلم و زور نمی‌روند، صادقانه تلاش می‌کنند و مخلصانه در حضور مردم تواضع می‌کنند و با حداکثر توان و دارایی برای کشور تلاش می‌کنند.

محبی‌پور همچنین مهم‌ترین راهکار را برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: امام راحل فرمودند امروز بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هم چنین چیزی ثابت شده است که مردمی که خودشان انقلاب کرده‌اند، پای کار انقلاب اسلامی هم هستند و تا زمانی که مردم این انقلاب را بخواهند، هیچ دشمن داخلی و خارجی توان آسیب زدن اساسی به این انقلاب را نخواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: برای اینکه مردم پای این انقلاب بایستند، تکلیف مسئولان خدمت صادقانه به آن‌هاست تا مردم همچنان امیدوارانه و با نشاط به خدمت و پشتیبانی خودشان از انقلاب اسلامی ادامه دهند.

محبی‌پور در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شاخص‌های انقلابی‌گری، به تبیین این شاخص‌ها پرداخت و گفت: یک شعار اساسی داریم که به آن افتخار کرده و در مسیر آن جان‌ها تقدیم کرده‌ایم؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. انقلابی‌گری یعنی دفاع و تلاش برای استقلال کشور، تلاش برای حفظ آزادی و حریت مردم، مسئولان و حاکمیت و ایجاد نظام مستقل کارآمدی به نام جمهوری اسلامی ایران. این شاخصه اصلی انقلابی‌گری است.

انتهای پیام
captcha