بهره‌برداری از ۱۵ پروژه در اصلاندوز
کد خبر: 4034043
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

بهره‌برداری از ۱۵ پروژه در اصلاندوز

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان با حضور معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی استانداری اردبیل در شهرستان اصلاندوز بهره‌برداری شد.

پرده برداری از ۱۵ پروژه میلیاردی در اصلاندوزبه گزارش ایکنا از اردبیل، کاظم دبیر، معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی استانداری اردبیل، ۱۶ بهمن‌ماه، در ابتدای سفر خود به این شهرستان در منزل شهید اله‌شکر شکاری در روستای مقصودلو حضور یافت و از مادر این شهید دلجویی کرد.

وی اظهار کرد: مادران شهدا ادامه دهنده راه حضرت زینب هستند و قدردانی از آن‌ها لازم و وظیفه شرعی و دینی همه اقشار جامعه است.

دبیر در ادامه دو ساختمان خانه بهداشت با اعتبار دو میلیارد تومان، دکل مخابراتی روستای حاج حسن که به اینترنت ۳g مجهز شده با اعتبار دو میلیارد تومان، ۲۰۳ باب مسکن محرومین با اعتبار بیش از 9 میلیارد تومان که بیش از 6 میلیارد تومان آن به صورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن هزینه شده و بهره‌برداری از فاز اول جاده مرزی به متراژ ۱۵ کیلومتر را با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح کرد.

معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی استانداری اردبیل، در جمع اهالی روستا‌های مقصود لو و احمدلو، گفت: دولت ایران قوی و استاندار اردبیل تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را با در نظر گرفتن مردم‌داری و رضایت‌مندی انجام می‌دهد.

وی در پایان ضمن تبریک افتتاح‌های امروز به اهالی شهرستان اصلاندوز و ایام الله دهه مبارک فجر از عشایر به عنوان سرداران تولیدات دامی در استان یاد کرد.

انتهای پیام
captcha