افتتاح سه طرح همزمان با دومین روز از دهه فجر در ملایر
کد خبر: 4033451
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

افتتاح سه طرح همزمان با دومین روز از دهه فجر در ملایر

همزمان با دومین روز از دهه فجر سه طرح در شهرستان ملایر افتتاح شد.

افتتاح پروژه در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، همزمان با دومین روز از دهه فجر سه طرح در شهرستان ملایر افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل طرح توسعه تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی غیر اسفنجی با ظرفیت تولید ۹۷۰ تن و ۱۹ میلیارد تومان با ۲۰ نفر اشتغالزایی در شهرک سهند ملایر، ساختمان مدیریت بحران و خدمات شهری شهید باکری شهرداری ملایر هم با مساحت ۶۴۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد تومان بود.

دبیرستان ۱۴ کلاسه دخترانه محدثه ملایر هم با مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با مشارکت خیر مدرسه‌ساز آقای ارگسی و اداره کل نوسازی مدارس افتتاح شد، در این مراسم از خیر مدرسه‌ساز آقای ارگسی تجلیل شد.

سید محمدرضا میرصفدری معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری هم در افتتاح این طرح ها با بیان اینکه همزمان با ایام دهه فجر ۵۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، کمتر از ۱۰ درصد از درصد از این تعداد پروژه‌ها در استان همدان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا، خواستار رعایت کامل پروتکل‌‌های بهداشتی و تزریق واکسن به منظور ایجاد ایمنی و جلوگیری از بدتر شدن شرایط کرونایی استان شد.

حسین فارسی سرپرست فرمانداری نیز گفت: شهرستان ملایر همواره در افتتاح پروژه‌ها سرآمد است و امسال همزمان با ایام دهه فجر ۱۴۰ پروژه با اعتباری بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه در ملایر

افتتاح پروژه در ملایر

افتتاح پروژه در ملایر

افتتاح پروژه در ملایر

 

انتهای پیام
captcha