بازیابی هویت ایرانی ـ اسلامی دستاورد انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4033265
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
ماموستا فایق رستمی:

بازیابی هویت ایرانی ـ اسلامی دستاورد انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه سنندج دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران را بی‌شمار دانست و گفت: مهم‌ترین دستاورد خیزش عظیم مردمی برای بازآوری هویت ایرانی ـ اسلامی است.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ایران و جهانیان غیرقابل انکار است چراکه رسیدن به این جایگاه متعالی از لحاظ علمی، پزشکی، تسلیحات نظامی آن‌ هم با بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشمندان داخلی و فرهیختگان کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی افزود: در قبل از انقلاب نه تنها در روستاها بلکه در سطح بسیاری از شهرهای کشور هم خبری از امکانات اولیه زندگی همانند جاده، تلفن، گاز، برق، آب سالم و شرب و...نبود و مردم در سراسر کشور در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در قبل از انقلاب به واسطه وابستگی‌های بسیار کشور به بیگانگان، مستشاران اجنبی به راحتی دست به هر جنایتی در داخل کشور و علیه ملت ایران می‌زدند.

وی به دستگیری و زندانی شدن فعالان سیاسی و اجتماعی در زندان‌‎های ساواک اشاره و بیان کرد: این شرایط سخت زندگی را بر ملت ایران سخت و طاقت‌فرسا کرد و و در نتیجه ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) در برابر این ظلم بیداد رژیم ستمشاهی ایستادند و پیروز میدان شدند.

ماموستا رستمی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران را بی‌شمار دانست و گفت: مهم‌ترین دستاورد عظیم انقلاب اسلامی خیزش عظیم مردمی برای بازآوری هویت ایرانی ـ اسلامی بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران دگرگونی‌های بسیاری در کشور ایجاد کرد و بسیاری از نقاط محروم و دورافتاده کشور به برکت انقلاب از خدمات و امکانات بسیاری بهره‌مند شدند. کاهش فاصله طبقاتی و حرکت به سوی توسعه متوازن نقاط مختلف ایران از جمله برکاتی است که انقلاب اسلامی ایران برای مردم کشورمان به ارمغان داشته است که با وجود تحریم‌های سخت اقتصادی دشمنان این پیشرفت و ترقی در حال انجام است. امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد حاکمیت آموزه‌های اسلامی در جامعه هستیم و در سایه این نظام مترقی پیشرفت‌های روزافزونی در عرصه‌های علمی، فناوری، اقتصادی و فرهنگی کسب کرده‌ایم.

ماموستا رستمی بی‌توجهی به سطح معلومات و دانش ماموستاها و عقب‌افتادگی مسائل فرهنگی در گذشته را از جمله معضلات رژیم ستمشاهی بیان کرد و گفت: اکنون به برکات نظام جمهوری اسلامی احترام و عزت ماموستایان و علمای دین ارتقا پیدا کرد و مسائل فرهنگی روز به روز در حال ترقی و پیشرفت است.

وی اظهار کرد: به برکت احترام و جایگاه انقلاب اسلامی برای علما و روحانیون امروز شاهد تربیت هزاران حافظ و قاری قرآن کریم در کشور و به ویژه در استان کردستان هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: ایام‌الله دهه فجر فرصتی خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و آشنایی نسل جوان با ماهیت انقلاب، افکار و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و عقبه‌های نظام اسلامی است.

انتهای پیام
captcha