شهید سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل اسلامی است
کد خبر: 4033106
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
استاندار کرمان:

شهید سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل اسلامی است

استاندار کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل اسلامی است، گفت: نظامات سیاسی اکثر کشورها در موضوع جنگ و امنیت تمرکزگرا هستند اما نظام جمهوری اسلامی امنیت و جنگ را به مردم واگذار کرده است.

علی زینی وند استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه، امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و اقشار مردم در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

علی‌ زینی‌وند استاندار کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دهه فجر را فرصتی مناسب برای ارائه گزارش خدمات جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: برنامه‌ها و جشن‌های این ایام باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی از افتتاح حدود ۵۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۵ هزار نفر در ایام دهه فجر در کرمان خبر داد و افزود: حدود ۴۰ درصد از جمعیت فعالی که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و در جامعه موثر هستند تحت تاخت و تازهای اتاق‌های فکر دشمن قرار گرفته‌اند و امروز وظیفه و رسالت همه ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و عمل به منویات ولی‌فقیه جامعه است.

زینی‌وند با بیان اینکه دهه فجر باید به یک جنبش فراگیر برای تبیین داشته‌های بی‌پایان و جذاب جمهوری اسلامی برای نسل جوان باشد، ادامه داد: اگر داشته‌های جمهوری اسلامی برای فردی جذابیت ندارد عیب از روایتگری ماست.

زینی‌وند با اشاره آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیان اینکه هدف باید یکی باشد و وجود تنوع و سلایق گوناگون از برکات جمهوری اسلامی است، افزود: شهید سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل اسلامی است.

استاندار کرمان ضمن اشاره به ساختارهای نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: نظامات سیاسی اکثر کشورها در موضوع جنگ و امنیت تمرکزگرا هستند اما نظام جمهوری اسلامی امنیت و جنگ را به مردم واگذار کرده است. ساختارهای جمهوری اسلامی یا مردمی است یا ساختارهایی است که مردم کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی و مردمی در جریان سیل جنوب کرمان، گفت: این افتخار به دلیل ساختارهای جمهوری اسلامی است و در اقتصاد نیز اگر مردم را مرکز قرار دهند و دولتی‌ها از اقتصاد بیرون روند مردم اقتصاد را می‌سازند.

زینی‌وند تصریح کرد: ساختار جمهوری اسلامی به ‌گونه‌ای است که زمینه بالندگی را برای همه مردم فراهم کرده است و حتی در دورافتاده‌ترین و محرومترین نقاط کشور راه را برای همه باز کرده است. سردار سلیمانی فقط یک نمونه از نظام جمهوری اسلامی است و نظام استراتژیکی او اگر امروز نبود جغرافیای اسلام دچار مشکل شده بود.

 

انتهای پیام
captcha