اجرای نهضت کمک مؤمنانه به‌مناسبت دهه فجر در کرمانشاه
کد خبر: 4032954
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

اجرای نهضت کمک مؤمنانه به‌مناسبت دهه فجر در کرمانشاه

در اجرای نهضت کمک مؤمنانه به‌مناسبت دهه فجر در کرمانشاه ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

رسول بهرامی‌پور بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: روز گذشته، 11 بهمن مراسم رزمایش کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوق‌دانان برگزار شد و این امر در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه رزمایش کمک‌های مؤمنانه و در آستانه ایام دهه فجر انجام شد.

وی از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند خبر داد و افزود: بسته‌ها از سوی گروه جهادی «شهدای حقوق‌دان» در استان تهیه شده و در بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

بهرامی‌پور تصریح کرد: سازمان بسیج حقوق‌دانان استان به ادامه کمک‌های مؤمنانه در قالب خدمات حقوقی رایگان و آزادسازی زندانیان همچنین توزیع کارت هدیه، اهدای کتاب و وکالت رایگان و مشاوره‌های حقوقی تا پایان سال‌ جاری ادامه خواهد داد.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در پایان گفت: خانواده‌هایی هستند که مظلوم واقع شده‌اند و توانشان در تأمین مایحتاج زندگیشان بسیار ناچیز است بر این اساس باید با آنان هم‌دردی و نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشیم و حمایت از آنان به هر نحو ارزشمند است.

انتهای پیام
captcha