۱۵۹ طرح در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
کد خبر: 4032314
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
هم‌زمان با ایام دهه فجر؛

۱۵۹ طرح در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۴۰ طرح و پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹ پروژه آغاز می‌شود، گفت: در مجموع برای ۱۵۹ پروژه عمرانی بیش از هزار و صد میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای ۹۲۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

حسین فارسی فرماندار ویژه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حسین فارسی، سرپرست فرمانداری ویژه ملایر روز گذشته ۹ بهمن‌ماه در جلسه ستاد دهه فجر با حضور امام‌جمعه ملایر و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با موضوع تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۴۰ طرح و پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹ پروژه آغاز می‌شود، گفت: در مجموع برای ۱۵۹ پروژه عمرانی بیش از هزار و صد میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای ۹۲۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

فارسی گفت: تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران باید تمام قد برای هر چه پررنگ‌تر برگزار شدن مراسم‌های دهه فجر پای کار باشند، با توجه به اینکه ملایر هم‌اکنون در وضعیت زرد کرونایی است، تمامی مراسم‌ها و آیین‌های گرامیداشت ایام دهه فجر باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

سرپرست فرمانداری ملایر بیان کرد: از هم‌اکنون آذین‌بندی و فضاسازی سطح شهرها و روستاها و ادارات انجام شود و مردم تفاوت‌ها و خدمات نظام و انقلاب را ببیند، مدیران موظف هستند نسبت به اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات دستگاه‌های مربوطه خود اقدام کنند. تصاویر و تمثال ۱۲ شهید انقلاب شهرستان ملایر در سطح شهر نصب و در ایام دهه فجر نسبت به شناساندن شهدای انقلاب اقدام می‌شود.

وی افزود: مراسم‌های ۲۱ بهمن‌ماه مصادف با روز ملی شهرستان ملایر با محوریت بزرگداشت شادروان «آیت‌الله میرشاهولد» باشکوه‌تر از سال‌های قبل در سطح شهرستان برگزار شود. تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های ایام مبارک دهه فجر با محوریت مردم برگزار خواهد شد.

فارسی یادآور شد: ستادهای فرعی و کمیته‌های زیرمجموعه ستاد دهه فجر شهرستان برنامه‌های مرتبط را جمع‌بندی و از ظرفیت‌های ویژه خود برای پرشورتر برگزار شدن مراسم‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha