آموزش‌ و پرورش مهمترین دستگاه فرهنگی برای انتقال ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 4031797
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

آموزش‌ و پرورش مهمترین دستگاه فرهنگی برای انتقال ارزش‌های انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش استان، بیان کرد: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه فرهنگی برای انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز ۷ بهمن ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش استان، بیان کرد: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه فرهنگی برای انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انجم‌شعاع با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن و زمینه ساز تحول در کشور، منطقه و جهان بود خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) برای حاکمیت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی انقلاب کرد.

وی بر انتقال ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان و جوان تاکید کرد و افزود: اگر این ارزش‌ها به خوبی به این نسل منتقل نشود دشمن با ترفندهای مختلف جوانان ما را به سمت و سویی دیگر سوق می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش بر اساس رسالتی که دارد باید آینده کشور را بسازد، بر تربیت نسلی متعهد و کارآمد در مدارس تاکید کرد و گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان در مراسم دهه فجر حضوری گسترده داشته باشند.

انتهای پیام
captcha