بزرگ‌ترین خدمت بسیج دانشجویی ایجاد گفتمان‌سازی مسئله‌محور است
کد خبر: 4031276
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

بزرگ‌ترین خدمت بسیج دانشجویی ایجاد گفتمان‌سازی مسئله‌محور است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بزرگ‌ترین خدمت بسیج دانشجویی را ایجاد گفتمان‌سازی مسئله محور در راستای احصاء مسائل کشور و ارائه راهکارهای علمی دانست.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، صبح امروز، 5 بهمن‌ماه، در آیین افتتاحیه نهمین دوره آموزشی، تشکیلاتی و مهارتی خط امام(ره) استان، اظهار کرد: بسیج دانشجویی باید پیشران و موتور محرک همه اقشار باشد و این انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست و بحمدالله این نگاه در بسیج دانشجویی جریان دارد.

وی با بیان اینکه باید فضای بسیج را به فضای بحث و تبادل‌نظر حول مسائل و معضلات استان تبدیل کرده و به سمت ارائه راهکارهای علمی و اجرایی هدایت کنیم، تصریح کرد: بسیج با ادامه رویه گفتمان سازی مسئله محور می‌تواند بیش از پیش فضای مناسب را برای صنعت، تولید، صادرات، اشتغال و سایر مسائل کشور فراهم کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تقدیر از فعالیت‌هایی که تاکنون در حوزه گفتمان سازی مسئله محور انجام داده است، عنوان کرد: این گفتمان سازی مسئله محور که چرخه احصاء مسائل تا ارائه راهکار علمی را در بر می‌گیرد، بزرگ‌ترین خدمت بسیج دانشجویی در این وادی است.

یادآور می‌شود؛ نهمین دوره 5 روزه آموزشی، تشکیلاتی و مهارتی خط امام(ره) استان با حضور ۱۰۰ دانش‌پژوه از سراسر استان هرمزگان در بندرعباس در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha