برگزاری جشن‌های فاطمی در ۱۲۰ نقطه استان البرز
کد خبر: 4030599
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

برگزاری جشن‌های فاطمی در ۱۲۰ نقطه استان البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری جشن‌های فاطمی در ۱۲۰ نقطه استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها به‌صورت مشارکتی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی بسیج، سپاه و ادارات تبلیغات اسلامی به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن، اظهار کرد: در این راستا این اداره‌کل برنامه‌های مختلفی را در سطح استان خواهد داشت.

وی از برگزاری جشن‌های فاطمی در ۱۲۰ نقطه استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها به‌صورت مشارکتی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی بسیج، سپاه و ادارات تبلیغات اسلامی به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین از اعزام 18 نفر از روحانیون روستاهای فاقد روحانی در این ایام خبر داد و بیان کرد: این روحانیون با هدف برگزاری جشن و حلقه‌های معرفتی و برنامه‌های فاطمی در این ایام به مناطق مختلف به روستاها اعزام می‌شوند.

ولائی‌برحق تجلیل از بانوان فعال فرهنگی و همکاری‌کننده با اداره‌کل تبلیغات اسلامی و برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: 20 گفتمان دینی در مدارس با موضوع حضرت زهرا(س) و نقش بانوان در انقلاب اسلامی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز همچنین از برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن مختص بانوان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌های قرآنی با حضور اساتید برجسته استانی در مساجد شاخص استان برگزار می‌شود.

وی در پایان برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع سبک زندگی فاطمی و برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌های فاطمی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته زن برشمرد.

انتهای پیام
captcha