حفظ عزت و اقتدار ملی مهم‌ترین اثر مقاومت است
کد خبر: 4029862
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

حفظ عزت و اقتدار ملی مهم‌ترین اثر مقاومت است

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر اینکه مهم‌ترین اثر مقاومت و ایستادگی، حفظ عزت و اقتدار ملی است، گفت: نتیجه نهایی مقاومت نیز پیشرفت و استحکام داخلی کشور است.

سرهنگ مهدی کبیری پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) به گزارش ایکنا از قم، سرهنگ مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به‌مناسبت روز غزه، امروز، 29 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز غزه نماد ایستادگی و مقاومت است که در شدیدترین محاصره، 22 روز مقاومت کرد و ثمره‌اش عزت و آبرو برای مردمان‌ مقاومت شد.

وی افزود: جریانات و حوادث تاریخی نشان داده که همواره هزینه سازش بیشتر از مقاومت بوده است، مثال‌های بارز این ادعا عبارت از حادثه بوسنی، قرارداد ترکمنچای، سقوط لیبی و قزافی و برجام است.

کبیری‌پور با تأکید بر اینکه مهم‌ترین اثر مقاومت و ایستادگی، حفظ عزت و اقتدار ملی است، بیان کرد: نتیجه نهایی مقاومت نیز پیشرفت و استحکام داخلی کشور است، بر همین اساس مستکبرین عالم از راه‌ها و نقشه‌های مختلف به دنبال کم‌رنگ کردن اراده‌ها و تضعیف روحیه‌ها، به‌خصوص در نسل جوان است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به تبعات کوتاه آمدن در برابر دشمن، گفت: ملتی که اراده‌ ایستادگی و مقاومت ندارد لاجرم در زیردست و پای دشمنانش، حیات خفت‌بار خود را جست‌وجو خواهد کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر دشمنان خارجی، همیشه افراد حقیری که به دلیل پستی و فرومایگی خود، دنبال وابستگی همه‌جانبه به صاحبان زر و زور در عالم بوده‌اند و این‌ها چه بدانند و چه ندانند، در زمین ظالمان و ستمگران به بازی گرفته‌ شده‌اند.

کبیری‌پور گفت: این نکته دقیق را رهبر معظم انقلاب به این شکل بیان فرموده‌اند: هر حرکتی که منجر به این بشود که نسل جوان احساس کند باید از صحنه‌ مقاومت کناره بگیرد، این حرکت، باواسطه یا بی‌واسطه، مربوط به آمریکا و نظام استکباری است؛ این‌یک معیار کلی است.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم در پایان یادآور شد: امروز بر همه‌ ما تکلیف است که با الگوگیری از قله‌ها و نمادهای مقاومت، همچون حاج قاسم سلیمانی، جوانان و نوجوانان را در مسیر مقاومت و ایستادگی، تقویت و آگاه کنیم.

انتهای پیام
captcha