تمرکز بسیج سازندگی خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هرمزگان است
کد خبر: 4029435
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

تمرکز بسیج سازندگی خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هرمزگان است

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان مهم‌ترین اولویت این نهاد را خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی دانست و گفت: اکنون همه تمرکز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی خدمت به مردم مناطق سیل‌زده هرمزگان است.

سیل هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی استان، صبح امروز، 28 دی‌ماه، در بازدید از مناطق سیل‌زده هرمزگان، اظهار کرد: بسیج سازندگی تا‌ پایان رفع مشکلات و آلام مردم مناطق سیل‌زده و با تسریع در اقدامات و خدمات‌رسانی به مردم در صحنه حضور دارد و بازدیدها از مناطق سیل‌زده به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه جبران خسارت وارده به سیل‌زدگان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: بسته‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز از جمله وسایل گرمایشی، بخاری و پتو بین سیل‌زدگان توسط گروه‌های جهادی توزیع شده است و این کار ادامه خواهد داشت و برای مرتفع کردن مشکلات مردم آسیب‌دیده از سیل همه با هم متحد هستیم و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اینکه تعامل خوبی با کمیته امداد، هلال‌احمر و سایر نهادها داریم در حال انجام پروژه‌ها هستیم، چراکه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی مهم‌ترین اولویت بسیج سازندگی است و در این بحران‌ها بسیج به یک تیم بزرگ تبدیل می‌شود.

باوقار در پایان با بیان اینکه مسافت و جغرافیا برای ما معنی ندارد، یادآور شد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی از سربازان ولایت و جوانان پرشور انقلابی تشکیل شده است که همه هدفشان گره‌گشایی از مشکلات مردم است و در حال حاضر همه تمرکز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی خدمت به مردم مناطق سیل‌زده است.

انتهای پیام
captcha