برگزاری کرسی‎های تلاوت قرآن در دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کد خبر: 4029212
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

برگزاری کرسی‎های تلاوت قرآن در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم، کرسی آزاد اندیشی و اکران فیلم طی دهه فجر و ایام ولادت حضرت فاطمه(س) در دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد.

مهناز مردانی، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستانمهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستانف با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام مادر، روز زن و سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و ولادت امام علی(ع)، گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان به این مناسبت‌ها و همچنین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی مختلفی را ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه برگزار می‎کند.

وی کرسی تلاوت قرآن کریم، کرسی آزاد اندیشی، کوهپیمایی، مسابقات فوتسال، مسابقه تیراندازی، اکران فیلم و... را بخشی از برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی و همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مناسبت‌های پیش‌رو برشمرد.

مردانی در ادامه داشتن پیوست فرهنگی در اجرای برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی را از برنامه‌های جدید این معاونت ذکر کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه بایستی در برگیرنده همه اساتید، کارکنان و دانشجویان باشد.

انتهای پیام
captcha