فعالیت‌های فرهنگی فارس ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی شوند
کد خبر: 4028403
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

فعالیت‌های فرهنگی فارس ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی شوند

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) این دیار خواستار برنامه‌ریزی و پیگیری برنامه‌ها و کارهای ویژه مسئولان استان به خصوص در حوزه فرهنگی ذیل این عنوان شد.

سردار یدالله بوعلی، سپاه فجر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 23 دی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) این دیار گفت: باید برنامه‌ها و کارهای ویژه مسئولان استان به خصوص در حوزه فرهنگی ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی و پیگیری شوند.

وی خواستار معرفی ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی استان فارس و به خصوص شیراز در سطح ملی و جهانی شد و افزود: این رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری استان فارس است.

بوعلی همچنین بر ضرورت کشف و پرورش استعدادهای بالقوه حوزه فرهنگ و هنر در استان تأکید کرد و گفت: بسیج استان فارس با توجه به ظرفیت‌های عظیم و حضور در سراسر استان برای کمک به توانمندسازی فعالان عرصه فرهنگ و هنر آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند جریان‌سازی و استمرار فعالیت‌های تاثیرگذار هستیم، گفت: بسیج فارس و سپاه فجر با تمام امکاناتی که در اختیار دارند و با وجود ظرفیت و ارتباط گستره با مردم آماده هم‌افزایی و همکاری با مسئولان فرهنگی و هنری استان در این زمینه هستند.

وی بر ضرورت تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری تأکید کرد و افزود: هنرمندان انقلابی می‌توانند با تولید آثار فاخر هنری در حوزه کتاب، فیلم، مستند و ... به درخشش نام فارس در سطح بین‌المللی و اقبال مخاطب نوجوان و جوان به تولیدات فرهنگی بومی استان کمک کنند.

بوعلی با بیان اینکه دیدگاه سپاه استان فارس هم‌افزایی و همکاری با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: تعامل هر چه بیشتر نهادهای انقلابی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان پیش نیاز مهم جریا‌ سازی فرهنگی و تولید آثار فاخر هنری در تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش پایانی سخنان خود خواستار توجه مسئولان حوزه فرهنگ و هنر استان به برنامه‌هایی نظیر کنگره بین‌المللی «محمد(ص) پیامبر رحمت»، حمایت از هنرمندان بومی، ترویج کتابخوانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی فعالان فرهنگی و انقلابی و مدیریت جهادی شد.

انتهای پیام
captcha