منتخبان مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان معرفی شدند
کد خبر: 4027850
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
در مرحله استانی؛

منتخبان مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان معرفی شدند

منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان با عنوان «بهار در بهار» در سه بخش کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان معرفی شدند.

منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، نتایج مسابقات قرآن شرکت گاز استان لرستان با عنوان «بهار در بهار» جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات در سه بخش کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان اعلام شد.

در بخش همسران کارکنان در رشته قرائت تحقیق کبری چاروسایی، در رشته قرائت ترتیل لیلا دارابی، در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه فروزان علیجانی و در رشته مفاهیم قرآن زهرا مولایی رتبه برتر را کسب کردند و در بخش کارکنان خانم در رشته مفاهیم قرآن فردوس رحمانی، در رشته قرائت ترتیل اعظم محسنی و در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه لیلا احمدی با کسب رتبه‌های برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

براساس این گزارش؛ در بخش کارکنان آقا نیز در رشته قرائت تحقیق احسان مؤیدی‌نژاد، در رشته قرائت ترتیل سیدمحمد موسوی، در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه کوروش علیجانی و در رشته مفاهیم قرآن سینا ایمانی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل بخش فرزندان پسر که بر مبنای رده سنی طبق شیوه‌نامه برگزاری مسابقات در چند گروه برگزار شد، در گروه اول حسین مریدی، گروه دوم امیرعلی فاضلی‌پور، گروه سوم محمد شفیعی و در گروه چهارم امیرمحمد نقدی به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند. همچنین در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه فرزندان پسر در گروه چهار احمدرضا وفایی و در گروه سوم امیررضا قاسمی اول شدند.

در بخش فرزندان پسر و در رشته مفاهیم قرآن در گروه سوم محمد کرمی‌منفرد و در گروه چهارم محمد شمس حائز رتبه برتر شدند و در رشته حفظ عمومی فرزندان در گروه یک محمد علیجانی و در گروه دو، صدرا جمشیدی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

یادآور می‌شود، مرحله استانی مسابقات قرآنی «بهار در بهار» شرکت گاز لرستان در دو بخش سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن فرزندان کارکنان شرکت گاز لرستان، پنجشنبه، دوم دی‌ماه با رقابت ۳۴۰ نفر در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha