دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4027587
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس شورای همانگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر، گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است زیرا انقلاب در کشور، منطقه و جهان منشأ تحولی شد که همچنان ادامه دارد و چشم آزادی‌خواهان جهان به انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای همانگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز ۲۰ دی ماه در کارگروه مشترک زنان و خانواده و کمیته بانوان دهه فجر استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری تشکیل شد، بیان کرد: روز بزرگداشت مقام زن و دهه فجر فرصت مناسبی است تا از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنیم.

انجم‌شعاع با بیان اینکه فعالیت و عملکرد ما در بحث جشن‌ها قوی نیست، ادامه داد: باید برای ایجاد نشاط، شادابی و امید در جامعه برنامه‌ریزی و از تکنیک‌های هنری استفاده کنیم.

وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر، گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است زیرا انقلاب در کشور، منطقه و جهان منشا تحولی شد که همچنان ادامه دارد و چشم آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای همانگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: تاریخ انقلاب نشان داده است هر کجا انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم و هر کجا که نگاه اشرافی‌گری و تکیه به بیگانگان داشتیم با شکست روبه‌رو شدیم و با روی کار آمدن دولت انقلابی باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دهیم.

وی بر به کارگیری ابزار هنری برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری تاکید کرد و گفت: بزرگداشت ۲۲ بهمن و حضور مردمی در برنامه‌ها چیزی است که دشمنان به آن توجه دارند بنابراین برنامه‌های دهه فجر باید وحدت آفرین و امید آفرین باشد و مسائل گروهی و جناهی نباید در آن تسری پیدا کند.

انتهای پیام
captcha