ولایتمداری؛ مهم‌ترین شاخصه شهید سلیمانی
کد خبر: 4026182
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

ولایتمداری؛ مهم‌ترین شاخصه شهید سلیمانی

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان مهم‌ترین شاخصه شهید سلیمانی را ولایتمداری دانست و گفت: مکتب حاج قاسم در ادامه راه ائمه(ع) بود و امروز هریک از ما باید یک حاج قاسم باشیم.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، صبح امروز، 14 دی‌ماه، در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و تشییع شهدای گمنام در شهرستان حاجی‌آباد، اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما امروز در امنیت زندگی کنیم. خصوصیت  فرد زنده تأثیرگذار بودن آن است و شهدا همچنان در زندگی ما مؤثر و تأثیرگذار هستند و همان‌گونه که در قرآن نیز آمده زنده هستند و در نزد خدای خود روزی دارند.

وی افزود: شهدای گمنامی که به شهرهای ما می‌آیند بر ما تأثیرگذار هستند و به سبب حضور آن‌ها برکت بر دیار ما سرازیر می‌شود. هنگامی که کشور دچار تزلزل و بی‌انگیزگی می‌شود، شهدای گمنام خودشان را از زیر خاک‌ها نمایان می‌کنند و پیامشان این است که ای مردم اگر شما جایی کم‌کاری می‌کنید، استخوان‌های ما می‌آیند و راه شهدا را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: خون ۲۳۶ هزار شهید به پای درخت تنومند نظام و انقلاب ریخته شده است تا ما امروز در زیر سایه این درخت و از برکات آن استفاده می‌کنیم. مادران شهدا در مکتب حضرت زهرا(س) درس خوانده‌اند و خداوند نوری را در دل آنان ایجاد کرده که فرزندانی چون حاج قاسم سلیمانی را تربیت می‌کنند.

سالاری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ۴۰ سال از عمرش را صرف انقلاب و اسلام کرد، ادامه داد: حاج قاسم دغدغه‌مند بود و شبانه‌روز از این دیار به آن دیار و از این منطقه به آن منطقه برای رفع مشکلات می‌رفت. او رفت تا مکتب اسلام و انقلاب زنده بماند. مهم‌ترین شاخصه حاج قاسم ولایتمداری‌اش بود، مکتب او راه ائمه(ع) بود و هر کاری را برای رضای خدا انجام می‌داد.

وی حاج قاسم را گره‌گشای مشکلات دانست و اضافه کرد: هرکدام از ما باید یک حاج قاسم باشیم و نیروهایی در تراز انقلاب و مکتب اهل ‌بیت(ع) تربیت کنیم. اخلاص و صدق و شجاعت حاج قاسم بی‌نظیر بود و به همین خاطر علاوه بر مردم ایران در دل مردم جهان جای دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان یادآور شد: حاج قاسم در راستای کادرسازی انقلاب گام‌های بسیار مؤثری برداشت و همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. دشمن از اسم حاج قاسم ترس داشت و از هر عملیاتی که حاج قاسم در آن حضور داشت عقب‌نشینی می‌کرد.

انتهای پیام
captcha