ادای احترام ‌سردار سرلشکر باقری به مقام سردار دلها
کد خبر: 4026090
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

ادای احترام ‌سردار سرلشکر باقری به مقام سردار دلها

سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز 14 دی‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای کرمان ادای احترام کرد.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز 14 دی‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

سردار سرلشکر باقری با بیان اینکه حقیقتاً محبت و عزتی که خداوند از این شهید بزرگوار در دل ملت ایران قرار داد، بی‌نظیر است، تصریح کرد: راهی که شهید سلیمانی از خود به‌جای گذاشت چه در زندگی شخصی و چه در رفتار و حالات معنوی، عرفانی و اخلاقی و چه در مشی اجتماعی، فرماندهی، مدیریت، رسیدگی به مردم و در عطوفت به فرزندان شهدا و همچنین در مقابله با دشمنان و غضب به مستکبران و صهیونیست‌ها نمونه و اسطوره‌ای بی‌نظیر در کشور، منطقه و جهان بود، هست و خواهد بود.

وی تصریح کرد: هرکدام از حالات، روحیات و خاطرات شهید سلیمانی درس بسیار بزرگی برای همه ما مردم ایران، مردم منطقه، جوانان و نسل‌های آینده خواهد بود و هنوز خیلی از رموز، اسرار، ابعاد و جزئیات حرکات، سکنات، زحمات و تلاش‌های آن بزرگوار بیان نشده است.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی افزود:همرزمان شهید سلیمانی و دوستداران او در حال بیان تلاش‌ها و خاطرات این شهید بزرگوار هستند و جوانان هم به‌خوبی از آن استقبال کردند. درس‌های فراوانی در مکتب شهید سلیمانی نهفته است که تضمین‌کننده انقلاب، اسلام، تدین و اخلاق در کشور و منطقه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha