اهدای ۱۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و مددجویان آسارا
کد خبر: 4025722
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

اهدای ۱۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و مددجویان آسارا

یک هزار و 200 بسته معیشتی به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با هم‌افزایی کمیته امداد در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین مددجویان و نیازمندان آسارا توزیع شد.

اهدای ۱۲۰۰ بسته معیشتی

به گزارش ایکنا از البرز، سیدبشیر شفیعی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش آسارا، 13 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان، گفت: به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مرکز نیکوکاری امیرالمؤمنین(ع) سپاه بخش آسارا با هم‌افزایی کمیته امداد، یک هزار و 200 بسته معیشتی را در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین مددجویان و نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی به یاد سردار سلیمانی در این بخش، گفت: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با اهدای بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و حبوبات به ارزش ۸۴۰ میلیون تومان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد بخش آسارا به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: جهت مشارکت مردم خداجو، خیر و همدل در رزمایش از طریق مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش آسارا، مراکز نیکوکاری در سطح بخش آسارا و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha