مراسم کاروان قرآنی «سردار دلها» در گالیکش برگزار شد
کد خبر: 4025092
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

مراسم کاروان قرآنی «سردار دلها» در گالیکش برگزار شد

مراسم کاروان قرآنی سردار دلها با اجرای زنده قاریان برتر بین‌المللی و گروه تواشیح حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهر گرگان شامگاه 10 دی‌ماه در مسجد جامع گالیکش برگزار شد.

کاروان قرانی سردار دلهابه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید محمد دلبری،  امام جمعه گالیکش در مراسم کاروان قرآنی سردار دلها که با حضور علی جوان فرماندار گالیکش، حجت‌الاسلام گرزین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و مردم ولایتمدار این شهرستان، با اجرای زنده قاریان برتر بین‌المللی و گروه تواشیح حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهر گرگان که شب گذشته 10 دی‌ماه در مسجد جامع گالیکش برگزار شد، با بیان اینکه یادآوری نعمت‌ها باعث محبوبیت خواهد شد و شیطان و شیاطین را از دل‌ها دور می‌کند، افزود: محبوبیت حس تقدیر را در انسان به وجود می‌آورد و همچنین یادآور قناعت و عبادت است.

امام جمعه گالیکش انواع و اقسام شکر نعمت را شکر گفتاری، نوشتاری و رفتاری دانست و افزود: دو نوع رزق وجود دارد؛ رزق در کار و کوشش و رزقی که حسابی روی آن باز نشده است ولی اگر انسان با تقوا و با اخلاص باشد خداوند رزق و روزی بابرکتی به او می‌دهد.

همچنین در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: رمز بزرگی حاج قاسم معنویت آن بود و یکی از دلایل این معنویت اُنس با قرآن بود. نباید رابطه خود با قرآن را فقط در تلاوت آن بدانیم، بلکه باید سعی کنیم قرآن را بفهمیم و یک گام جلوتر از فهم معانی و مفاهیم داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: مهمترین نقشی که قرآن توانسته در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه هستیم، لذا  اهتمام و توجه به قرآن به‌عنوان راهکاری برای حل مشکلات جامعه لازم و ضروری است.

دومین شب از حضور کاروان قرآنی سردار دلها امشب بعد از نماز و عشا در نمازخانه امام علی(ع) دانشگاه گلستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha