قانون‌گریزی؛ ریشه و منشاء فتنه 88 بود
کد خبر: 4024835
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

قانون‌گریزی؛ ریشه و منشاء فتنه 88 بود

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) ریشه و منشاء فتنه 88 را قانون‌گریزی دانست و گفت: با وجود توصیه‌های بزرگان نظام و عمل به قانون در انتخابات، این کاندیداهای ریاست جمهوری مسیری در پیش گرفتند که آب به آسیاب دشمن ریختن بود و زمینه‌ای برای روی دادن فتنه 88 ایجاد کردند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع)

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) امروز، 9 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: وقایعی مانند بعثت پیامبر اکرم(ص)، محرم و ...هستند که در طول تاریخ هیچگاه کهنه نمی‌شوند و هرسال با گذشت زمان پرشورتر و پررنگ‌تر خواهند شد.

وی با اشاره به وقایع روی داده در نظام مقدس انقلاب اسلامی افزود: در نظام مقدس انقلاب اسلامی ایامی مملو از صحنه‌های پرافتخار ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و تجاوز وجود دارد که آوازه این رشادت‌های ملت، تا قیامت بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با اشاره به اینکه یوم الله 9 دی یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخی نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود، بیان کرد: هیچ کشوری در منطقه به اندازه جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد برگزار نکرده است، در خرداد 88 یک انتخابات باشکوه مانند سایر انتخابات‌ها برگزار شد اما دشمنان خواستند حلاوت این شیرینی را بر مردم تلخ کنند.

توهین به اهالی فرهیخته و فرهنگی کشور

وی با اشاره تقلب خواندن انتخابات سال 88 از سوی فتنه‌گران ادامه داد: وقتی حرف از تقلب می‌شود به تمام دست اندرکاران پای صندوق‌ها که از اهالی فرهیخته و فرهنگی کشور هستند، توهین می‌شود.

سردار غیب‌پرور گفت: دشمنان در سال 78 برای براندازی انقلاب بار دیگر نقشه شومی را طراحی کرده بودند اما به دلیل عملی نشدن آن، 10 سال در قرارگاه‌های پنهان و نامبارک نقشه‌های جدیدی را کشیدند که با بصیرت و هوشیاری مردم این توطئه‌ هم خنثی شد.

وی افزود: در آن سال کاندیداهای ریاست جمهوری که هنوز آرای مردمی شمارش نشده بود، خود را برنده انتخابات اعلام کردند اما بعد از شمارش آرا، بازشماری آرا را خواستار شدند اما بعد از اعلام صحت شمارش آرا بازهم کوتاه نیامدند.

9 دی؛ هیچگاه نباید در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش شود

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) بیان کرد: آیا این فرد منتظر بود رئیس جمهور ملعون آمریکا از او نام ببرد که نام هم برد و آیا منتظر بود که نخست وزیر منحوس رژیم جعلی برای او دست بزند که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: با اراده پروردگار در 9 دی ماه 88 ملت ایران بار دیگر به میدان آمدند و این پرونده فتنه دشمنان را جمع کردند به همین دلیل 9 دی یک یوم‌الله است و نباید هرگز در تاریخ انقلاب اسلامی گم شود.

سردار غیب‌پرور ریشه و منشاء فتنه 88 را قانون‌گریزی دانست و اظهار کرد: با وجود توصیه‌های بزرگان نظام و عمل به قانون در انتخابات، این کاندیداهای ریاست جمهوری مسیری در پیش گرفتند که آب به آسیاب دشمن ریختن بود و زمینه‌ای برای روی دادن فتنه 88 ایجاد کردند.

سردار سلیمانی؛ ستاره درخشنده کهکشان انقلاب اسلامی

وی با اشاره به اینکه ما برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی ایران مردان بزرگی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را تقدیم کرده‌ایم، افزود: برای سرافرازی این نظام و مردم در سرحدات این کشور بازهم شهید می‌دهیم.

جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی فجر صادق است و سردار سلیمانی ستاره درخشنده این کهکشان و ما همچنان در انتظار طلوع خورشید هستیم و یقین داریم این طلوع مبارک اتفاق خواهد افتاد.

سردار غیب‌‍پرور در پایان تأکید کرد: ‌کسی از بیکاری و گرانی راضی نیست و از مشکلات معیشتی مردم بی خبر نیست اما خداوند متعال از تقصیرات برخی نامحرمان که بر سفره انقلاب نشستند و به مردم خیانت کردند و برای مردم مشکلات معیشتی ایجاد کردند نگذرد.

9 دی؛ روز قدرت نمایی ملت و همبستگی آحاد مردم

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه این مراسم ۹ دی را روز وفاداری ملت به نظام و رهبری دانست و گفت:‌ 9 دی، روز قدرت‌نمایی ملت و همبستگی آحاد مردم در مقابل برنامه‌های شوم دشمنان بود.

وی ۹ دی را روز دفاع از قانون، آزادی و حاکمیت دانست و افزود: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی خود حمایت همه جانبه خود را از آرمان‌های امام و رهبری اعلام کردند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در این روز پایانی به هشت ماه تعرض به آرای ملت، قانون و نظام بود، اظهار کرد: در این توطئه دشمنان به دنبال گمراه کردن مردم بودند اما با درک صحیح و عمل به موقع ملت ایران این توطئه دشمن نیز نافرجام ماند.

وی افزود:‌ در فتنه 88 در واقع یک کودتا از سوی فتنه گران داخلی، دشمنان خارجی، تمام مخالفان نظام، گروه‌های معاند، استکبار و صهیونیست در حال اجرا بود که با حضور همیشگی مردم شکست خورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: حضور در سالگرد ۹ دی به معنی دفاع از جمهوری اسلامی و حرکت پشت سر رهبری است.

انتهای پیام
captcha