برگزاری نشست تبیین مکتب حاج قاسم برای دانش‌آموزان زنجانی
کد خبر: 4024614
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

برگزاری نشست تبیین مکتب حاج قاسم برای دانش‌آموزان زنجانی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان گفت: همزمان با دهه بصیرت نشست و جلسه تبیین مکتب حاج قاسم برای دانش‌آموزان در مدارس اجرا می‌شود.

هادی توفیقی مسئول بسیج دانش آموزی زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هادی توفیقی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان، 8 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با ویژگی‌های انقلابی‌گری، ولایتمداری، استکبارستیزی، بصیرت و شجاعت خود چه در 8 سال دفاع مقدس و چه پس از آن در جبهه‌های مقاومت، نقشی بی‌بدیل در دفاع از ولایت و مبارزه با استکبار ایفا کرد.

وی شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را به عنوان جلوداران ایجاد تمدن نوین اسلامی خواند و گفت: این شخصیت‌ها الگوهای بی‌بدیلی برای جامعه اسلامی به‌ویژه نسل‌های جدید و نوجوانان به‌شمار می‌روند که باید ارزش‌های والای انسانی آن‌ها به زبان نسل نوجوان تبیین شود.

این مسئول با بیان اینکه سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیت کم‌نظیری داشت، تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام، برنامه‌های مختلفی به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مکتب حاج قاسم و الگوی مقاومت برگزار می‌شود.

توفیقی ادامه داد: برگزاری چالش کتابخوانی «مثل حاج قاسم» طی 5 روز، پخش ویژه‌برنامه زنده از مزار مطهر شهید سلیمانی در کرمان همزمان با روز شهادت ایشان در شبکه شاد، تولید محتواهای رسانه‌ای توسط دانش‌آموزان و برگزاری یادواره شهدا نمونه‌ای از برنامه‌های مذکور است که عمدتاٌ به صورت دانش‌آموزمحور با مشارکت دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در پایان به ضرورت تبیین مکتب شهید سلیمانی در جامعه به خصوص برای نسل جوان اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت همزمان با دهه بصیرت نشست و جلسه تبیین مکتب حاج قاسم برای دانش‌آموزان در مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha