مکتب شهید سلیمانی، مکتب وحدت است
کد خبر: 4024157
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

مکتب شهید سلیمانی، مکتب وحدت است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس مکتب شهید سلیمانی را مکتب وحدت دانست و از فرهنگیان استان خواست تا رویه وحدت را در این نهاد دنبال کنند.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 7 دی‌ماه در اولین روز کاری خود در جمع همکاران اداره‌کل و در مراسم سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: باید برخورد و رفتار و کردار ما مهدوی باشد تا رضایت ارباب رجوع را به همراه آورد.

وی ضمن گرامیداشت یاد سردار دل‌ها افزود: مکتب شهید قاسم سلیمانی مکتب وحدت است و ما باید این رویه را ادامه دهیم تا بتوانیم با استفاده ظرفیت‌های موجود به سمت تحقق اهداف پیش برویم.

عسکری در همین راستا خواستار اتحاد و همدلی همه فرهنگیان و کادر اداری در اداره‌کل و ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس شد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بررسی عملکرد و وضعیت حوزه‌های مختلف را با تشکیل کارگروه‌های تخصصی  پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم با شناسایی دقیق مشکلات نسبت به رفع و رجوع آن بکوشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: سند تحول بنیادین به همراه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه مسیر ما خواهد بود و از امروز در خصوص راهکارهای منطقی اجرای این اسناد حرکت خواهیم کرد.

وی همچنین به تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را با استفاده از ظرفیت جوانان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha