بیان برجسته‌ترین استانداردهای مدیریتی در نهج‌البلاغه
کد خبر: 4022985
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد:

بیان برجسته‌ترین استانداردهای مدیریتی در نهج‌البلاغه

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به بیان برجسته‌ترین استانداردهای مدیریتی در نهج‌البلاغه، گفت: اثر انس با قرآن در رفتار فرد مشهود است.

کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کرم‌ گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان، امروز دوم دی‌ماه در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان به اثرات مثبت پیامدهای درک مفاهیم قرآنی اشاره و گفت: درک صحیح پیام الهی علاوه بر اثرات معنوی، جامعه خانواده و سازمان را متحول می‌کند و هر چه این انس بیشتر شود سرمایه‌گذاری بزرگی برای آینده است.

وی با تأکید بر لزوم سوق دادن فرزندان در مسیر قرآن، اظهار کرد: حرکت فرزندان به‌عنوان آینده‌سازان کشور در مسیر قرآن حرکت رو به جلو در حوزه ترویج فرهنگ قرآن است.

گودرزی با تاکید بر این‌که اقرات انس با قرآن در مرتبه نخست در وجود و شخصیت انسان دیده می‌شود، اضافه کرد: احترام متقابل، آرامش روحی، کمک به هم‌نوع و دیگر ارزش‌های انسانی در شخصیت افرادی که با کلام الهی مأنوس هستند مشهود است به معنای دیگر خصائل اخلاقی در افراد مأنوس با قرآن دیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تأکید بر لزوم‌ مهجوریت‌زدایی از نهج‌البلاغه، گفت: ما شیعیان آن‌طور که باید و شاید از گنجینه بزرگ نهج‌البلاغه به‌عنوان اخی‌القرآن استفاده نکردیم و باید به اهمیت و جایگاه نهج‌البلاغه پی ببریم.

وی با اشاره به این‌که دانشمندان و محققان غیرمسلمان تعابیر بزرگی در خصوص نهج‌‌البلاغه داشته و به جایگاه و فصاحت کلام مولای متقیان اذعان دارند، اظهار کرد: نهج‌البلاغه فصیح‌ترین و بلیغ‌ترین کتاب بعد از قرآن است و هیچ‌ کدام از استانداردهای مدیریتی دنیا نمی‌تواند با استانداردهای مدیریتی که در نهج‌البلاغه آمده است، برابری کند.

گودرزی با تأکید بر این‌که برای کلمات قصار امام علی(ع) باید کتاب‌ها نوشت، اضافه کرد: در هر سازمانی که قرآن برجسته باشد شاهد ارتقای بهره‌وری بیشتر، تکریم ارباب‌رجوع و خدمت بهتر به خلق هستیم.

حجت‌الاسلام طاهری، امام‌ جماعت شرکت گاز لرستان نیز در این جلسه با اشاره به این‌که امروزه ۲۵۰ ماهواره وجود دارد که ۱۶۰ شبکه آن فارسی است که اعتقادات دینی فرزندان و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است، افزود: تنها راه برای نجات فرزندان ما قرآن است کمااینکه اصل و اساس انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ قرآنی بوده است.

وی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب تأکید بر تربیت ده میلیون حافظ دارد و ارتقای کمال انسان در سایه فکر قران محقق می‌شود، اظهار کرد: در روایات ما قرآن بهار دل‌هاست و قلب آلوده به گناه را پاک و مطهر می‌کند.

طاهری با اشاره به این‌که قرآن بالاترین هدیه خداست، اضافه کرد: در روایات دینی آمده است که حاملان قرآن سرشناسان اهل بهشتند و مسلمانان را در قیامت و در بین همه امت‌ها با قرآن می‌شناسند.

انتهای پیام
captcha