درخشش هنرمندان مازندرانی در پنجمین جشنواره ملی «فانوس»
کد خبر: 4021245
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

درخشش هنرمندان مازندرانی در پنجمین جشنواره ملی «فانوس»

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از درخشش ۵ هنرمند مازندرانی در ۷ رشته هنری از پنجمین جشنواره ملی «فانوس» خبر داد و گفت: در این جشنواره استان مازندران عنوان دوم کشوری را کسب کرد.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، روح‌الله ایرانمهر، معاون هنری و امور سینمایی اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، عصر دیروز، 24 آذرماه در جمع خبرنگاران از درخشش پنج هنرمند مازندرانی در پنجمین جشنواره ملی «فانوس» خبر داد و اظهار کرد: هنرمندان استان در هفت رشته هنری موفق به کسب عناوین شدند.

وی افزود: علیرضا مطلبی، در رشته خوشنویسی (نستعلیق)، علی طالبی، در رشته مستند با اثری با عنوان «نواجش»، زمان اسماعیلی، در دو رشته موسیقی باکلام «اقیانوس بی‌پایان» و موسیقی بی‌کلام «وطن» و حافظ لوایی، در رشته مجسمه با اثر «شهید ذبیحی» موفق به دریافت لوح سپاس جشنواره شدند.

ایرانمهر با بیان اینکه مریم رزاقی، در رشته نماهنگ بخش اصلی با اثر نماهنگ «اقیانوس بی‌پایان» با کسب رتبه اول، تندیس جشنواره را از آن خود کرد، افزود: این هنرمند همچنین در بخش آزاد با نماهنگ «آفتاب وطن» مقام دوم را کسب کرد و موفق به دریافت لوح سپاس جشنواره شد.

وی ادامه داد: مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فانوس با ۷۰۹ اثر به‌کار خود پایان داد و ۲۹ برگزیده استانی در رشته‌های مختلف به مرحله کشوری راه یافتند.

ایرانمهر در پایان گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس ۲۴ آذر به میزبانی خراسان رضوی در تالار شهر مشهد مقدس برگزار شد و از سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به خاطر کسب عنوان دوم در این دوره رقابت‌ها با اهدای لوح سپاس جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha