کرسی تلاوت قرآن در ملایر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4014563
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

کرسی تلاوت قرآن در ملایر برگزار شد + عکس

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه کرسی تلاوت قرآن به‌صورت هفتگی در مساجد مختلف شهرستان در حال برگزاری است، گفت: کرسی تلاوت قرآن شب گذشته، 28 آبان‌ماه در مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) ملایر برگزار شد.

ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد این شهرستان، اظهار کرد: برنامه طرح‌های تلاوت قرآن کریم از سوی قاریان برتر، ممتاز و اساتید قرآن شهرستان به همراه تفسیر آیات قرائت شده از سوی روحانیون در حال انجام است.

وی افزود: برگزاری مسابقه قرآنی ویژه نوجوانان و جوانان با اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های قرآنی در تشویق و ترغیب این عزیزان به برنامه‌های قرآنی در مساجد است.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: کرسی تلاوت قرآن به‌صورت هفتگی در مساجد مختلف شهرستان در حال برگزاری است، که در همین راستا کرسی تلاوتی شب گذشته، 28 آبان‌ماه در مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) با حضور اهالی محله برگزار شد که در این مراسم آیاتی از سوره قیامت با نوای بشری، قاری ملایری تلاوت شد و در ادامه حجت‌الاسلام شفیعیان به ذکر نکات تفسیری آن پرداخت.

انتهای پیام
captcha