کسب مقام برتر مسابقات جهانی اختراعات لهستان توسط جهاد دانشگاهی اردبیل
کد خبر: 4013264
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
درخشش تیم فناور ایرانی در مسابقات بین‌المللی؛

کسب مقام برتر مسابقات جهانی اختراعات لهستان توسط جهاد دانشگاهی اردبیل

واحد فناور مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل، مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات ورشوی لهستان را کسب کرد.

مسابقات جهانی اختراعات لهستانبه گزارش ایکنا از اردبیل، سولماز چرایی، مدیرعامل شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل، 23 آبان‌ماه، در این خصوص در اردبیل، اظهار کرد: مسابقات جهانی اختراعات ورشوی لهستان از جمله جشنواره‌های معتبر در بخش اختراعات و ابداعات است که سالانه بیش از صدها مخترع از سراسر جهان آثار خود را در بخش‌های مختلف در معرض نمایش می‌گذارند.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات که به دلیل شرایط جهانی کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد، فناوران شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان از ایران توانستند در بخش رباتیک و سلامت در رقابت با صدها مخترع، مقام دوم را کسب کنند.

چرایی افزود: عنوان اختراع ارائه شده به این جشنواره جهانی «ربات پرنده چند منظوره با قابلیت اجرای عملیات پرینت سه بعدی و ماشین‌کاری در محل» بود که توانست نظر هیئت داوران را جلب و حائز رتبه دوم شود.

گفتنی است؛ اعضای تیم شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان، واحد مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان اردبیل را در این مسابقات سولماز چرایی، احسان مرزبان، حمید مراد، مرتضی چمن‌آرا، سیما ویسی‌نژاد، رسول مرزبان و آرمان آهنربای تشکیل داده بودند.

انتهای پیام
captcha