دیدار اصحاب رسانه لرستان با خبرنگار پیشکسوت دفاع مقدس
کد خبر: 4013262
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

دیدار اصحاب رسانه لرستان با خبرنگار پیشکسوت دفاع مقدس

مدیرکل صدا‌و‌سیمای لرستان به همراه جمعی از اصحاب رسانه با حسن مرادی، پیشکسوت ایثارگر رسانه این استان دیدار کردند.

پیشکسوت رسانه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مدیرکل صدا‌وسیمای لرستان به همراه جمعی از اصحاب رسانه این استان، عصر یکشنبه، ۲۳ آبان با حسن مرادی، پیشکسوت ایثارگر رسانه و از عکاسان دفاع مقدس لرستان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

علی‌رضا شیروی، مدیرکل صداوسیمای لرستان در این دیدار با اشاره به اینکه پیشکسوتان رسانه مایه افتخار رسانه و الگویی برای جامعه هستند، گفت: امروز فضای رسانه به‌ نوعی است که همه خبرنگار هستند کمااینکه اقتضای زمان و تکنولوژی هم همین است که شهروند خبرنگار باب شده و همه می‌توانند در اطلاع‌رسانی سهیم باشند.

وی با اشاره به سبک خبرنگاری اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس، افزود: آنچه مسلم است نوع فعالیت در آن دوران تکرار نشدنی و دارای رنج و سختی فراوانی است. وظیفه ما ثبت و ضبط خاطرات این دوران به‌عنوان تاریخ شفاهی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان است.

شیروی با اشاره به اینکه جامعه رسانه نیازمند بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان رسانه است و باید این ظرفیت را مغتنم شمرده و به نحو احسن استفاده کنند بر لزوم مستند کردن نقش لرستان در انقلاب و دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: سرکشی و ثبت خاطرات نقش‌آفرینان دوران انقلاب و دفاع مقدس لرستان در دستور کار صداوسیمای لرستان است.

انتهای پیام
captcha