توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان بابلی
کد خبر: 4012090
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان بابلی

مدیرکل کمیته امداد مازندران در رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان بابل از توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان، میان نیازمندان این شهرستان خبر داد.

توزیع 2000 بسته معیشتی میان نیازمندان بابلیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران، عصر دیروز، 18 آبان ماه در رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: از ابتدای امسال دو مرحله رزمایش کمک مؤمنانه برگزار شد، یک مرحله در ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی بود و یک مرحله هم در ماه محرم و صفر طرح اطعام و اکرام حسینی بود که در  مجموع در این دو طرح یک میلیون و ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۷۰ هزار سبد غذایی به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: در دهه آخر ماه صفر و در طرح ویژه نذرواره سردار سلیمانی نیز ۱۵ هزار سبد غذایی توزیع و هر روز از اربعین تا شهادت امام رضا(ع) ۲۰ هزار پرس غذای گرم در مجموع ۱۹۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به پرداخت مستمری مددجویان، تصریح کرد: مستمری مددجویان، یک نفره، ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر از آن، یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که ماهانه به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی درباره ساخت مسکن مددجویی، افزود: در حال حاضر ساخت یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی آغاز شده و تسهیلات مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی وام بنیاد مسکن و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد و ۳۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و با ۲۰ میلیون تومان وام خیرین و آورده مددجو برای مددجویان مسکن تیپ یک یا تیپ دو ساخته و به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

عالیشاه با بیان اینکه همه باید در خدمت‌رسانی به نیازمندان در میدان باشیم، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه مردم نوع‌دوست استان، خیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این باره اهتمام ویژه دارند و یاریگر این نهاد هستند.

یادآور می‌شود رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع 2 هزار بسته معیشتی روز گذشته، 18 آبان ماه در بابل با همت بنیاد علوی، خیران و مراکز نیکوکاری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha