نخستین جلسه مشترک ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی+ عکس
کد خبر: 4009821
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
در کرمان برگزار شد؛

نخستین جلسه مشترک ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی+ عکس

نخستین جلسه مشترک ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی با ستاد مکتب حاج قاسم در استان به منظور هماهنگی برگزاری دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی امروز در ستاد سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

ستاد مکتب حاج قاسم

به گزارش ایکنا از کرمان، نخستین جلسه مشترک ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در کشور با ستاد مکتب حاج قاسم در استان به منظور هماهنگی برگزاری دومین سالروز شهادت سردار دلها با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دبیر ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دبیر ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی، زینب سلیمانی، استاندار کرمان و فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از مسئولان امروز 10 آبان‌ماه در ستاد سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

حمیدرضا مقدم‌فر، دبیر ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در این نشست با بیان اینکه کرمان با حضور حاج قاسم شرافت مضاعف پیدا کرد، گفت: امیدواریم هر سال مراسم سالگرد حاج قاسم مردمی‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

مقدم‌فر این نشست را اولین جلسه رسمی برنامه‌ریزی دانست و گفت: بنابر فرموئه رهبر معظم انقلاب شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب زنده است. در شرایطی که دشمن تلاش کرد بگوید این نظام به بن بست خورده و مردم از حاکمیت و رهبری جدا شدند اما اقشار مختلف مردم عشق‌ورزی و ارادت خود را در شهادت سردار سلیمانی نشان دادند.

 دبیر ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی با بیان اینکه باید به مردم و دنیا نشان دهیم که انقلابی در معنای واقعی حاج قاسم است، گفت: سالگردهای شهادت حاج قاسم باید برای دنیا الگو باشد و هر ساله بدرخشد.

زینب سلیمانی، رئیس بنیاد مکتب حاج قاسم نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات کسانی که در سالگرد اول شهید سلیمانی اتفاقات خوبی رقم زدند، گفت: برای عرض ادب آمده‌ام و سلام خانواده حاج قاسم را به مردم کرمان که هر چه داریم از محبت و دعای خیر مردم و نگاه عاشقانه آن‌ها به مکتب حاج قاسم است، ابلاغ می‌کنم.

 
انتهای پیام
captcha