خدمت‌رسانی به مردم همراه با شایستگی‌ها باشد
کد خبر: 4009639
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

خدمت‌رسانی به مردم همراه با شایستگی‌ها باشد

امام جمعه اردبیل، گفت: اجرای طرح‌های مهم استان، نشان می‌دهد که خدمت به مردم با شایستگی‌ها ادامه دارد و در این راستا از تلاش‌های انجام یافته تشکر می‌کنم.

خدمت‌رسانی به مردم همراه با شایستگی‌هابه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، دهم آبان‌ماه، در مراسم بهره‌برداری از خط تولید جدید قطعه و بسته‌‌بندی یک شرکت تولیدی در اردبیل، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این مجمع توسعه صادرات در کشور و ایجاد تحول بزرگ اقتصادی است.

وی افزود: این اقدامات ارز می‌آورد و تحریم‌ها را می‌شکند و این به معنای واقعی یک عشق است و هدف فقط منافع مادی نیست و برای قدم گذاشتن در این مسیر تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در برابر دشمنان قد علم کرده و جایگاه بالای خود را به دنیا ثابت کنیم.

امام جمعه اردبیل، ادامه داد: در این مجموعه خوشبختانه کارگران عریز همه بیمه شده‌اند و مایه افتخار است که در استان در این صنعت توانسته‌ایم موفق عمل کنیم و در ایران جزو ممتازترین‌ها باشیم.

عاملی بیان کرد: اجرای این طرح‌های مهم، نشان می‌دهد که خدمت به مردم با شایستگی‌ها ادامه دارد و در این راستا از تلاش‌های انجام یافته تشکر می‌کنم که بی‌شک مایه مباهات بود که شرایط فراهم شد تا از نزدیک در جریان این طرح قرار بگیرم.

وی تصریح کرد: امروز یکی از سالن‌ها را در این مجموعه افتتاح کردیم و صنعتگران بسیار قوی در ایران اسلامی می‌توانند دستگاه‌های مشابه خارجی را تولید کنند که این افراد در حقیقت برای توسعه صنعت استان بسیار مفید هستند.

در ادامه ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، اظهار کرد: این مجموعه در حال حاضر زمینه اشتغال‌زایی برای 150 نفر را فراهم کرده و پیش‌بینی می‌شود میزان اشتغال به 250 نفر برسد که به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام
captcha