آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن «بهار در بهار» شرکت گاز لرستان
کد خبر: 4008475
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۳

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن «بهار در بهار» شرکت گاز لرستان

رئیس دارالقرآن شرکت گاز لرستان از ثبت‌نام مسابقات قرآنی «بهار در بهار» شرکت گاز لرستان خبر داد و گفت: این مسابقات در مرحله استانی در دو بخش جداگانه فرزندان و کارکنان و همسران شرکت گاز لرستان برگزار می‌شود.

نصیر محمدزاده، رئیس دارالقرآن شرکت گاز لرستاننصیر محمدزاده، رئیس دارالقرآن شرکت گاز لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی «بهار در بهار» شرکت گاز لرستان، اظهار کرد: این مسابقات در مرحله استانی بعد از چند سال وقفه در دو بخش جداگانه فرزندان و کارکنان و همسران شرکت گاز لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری مسابقات قرآنی «بهار در بهار» شامل سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و سومین دوره مسابقات قرآن فرزندان خواهد بود، اضافه کرد: ثبت‌نام این مسابقات تا ۱۲ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و مرحله استانی دهه اول آذرماه برگزار می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی «بهار در بهار» در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ادامه داد: در داوری این مسابقات از ظرفیت داوران استانی با هماهنگی استاد عزت‌الله گوشه‌ای استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha