توجه به مزیت‌های نسبی گلستان زمینه توسعه را فراهم می‌کند
کد خبر: 4008154
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
وزیر کشور:

توجه به مزیت‌های نسبی گلستان زمینه توسعه را فراهم می‌کند

وزیر کشور در بدو ورود به گلستان با اشاره به مزیت‌های نسبی گلستان در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و دسترسی به تبادلات مرزی گفت: توسعه استان گلستان با اتکا به این ظرفیت‌ها و استفاده از وحدت و انسجام موجود منطقه امکان‌پذیر است.

ارسالی سه شنبه//توجه به مزیت‌های نسبی گلستان زمینه توسعه را فراهم می‌کندبه گزارش ایکنا از گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر امروز چهارم آبان‌ماه در بدو ورود به گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وجود مناطق مرزی و امکان واردات و صادرات و ترانزیت انواع کالا، فرصت مناسبی برای رونق صارات و تحقق توسعه این استان است که می توانند زمینه ساز تحقق توسعه گلستان شود.

وی ادامه داد: گلستان به سبب برخورداری از مزیت‌های ارزشمند در بخش کشاورزی و تولید انواع محصولات زراعی، دارا بودن رتبه‌های برتر در تولیدات کشاورزی، ظرفیت بخش‌های شیلات و آبزی‌پروری و چشم‌اندازهای بدیع و مناطق گردشگری متعدد ظرفیت مناسبی برای توسعه پایدار دارد.‌

وحیدی با اشاره به مشکلات پیش آمده در افغانستان نیز، تصریح کرد: از اتباع افغانی تقاضا کرده‌ایم که از نزدیک شدن به مرز پرهیز کنند اما از نیروهای داخلی نیز خواسته‌ایم که ضمن برخورد مهربانانه با آنها زمینه بازگشت شهروندان افغان را فراهم کنند.

وزیر کشور که به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار گلستان به این استان سفر کرده است، پس از استقبال در فرودگاه گرگان توسط هادی حق‌شناس و علی‌محمد زنگانه، استانداران سابق و جدید گلستان در گلزار شهدای گرگان به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

وحیدی همچنین در این سفر با آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کرد و ضمن اقامه نماز، پیرامون موضوعات استانی، کشوری گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام
captcha