دلیلی برای توقف روند کاری کشت و صنعت مغان نمی‌بینم
کد خبر: 4007041
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
رئیس‌جمهور:

دلیلی برای توقف روند کاری کشت و صنعت مغان نمی‌بینم

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان معطوف می‌کنیم، گفت: دلیلی برای توقف و کند شدن روند کاری و احیای این مجتمع اقتصادی وجود ندارد.

رضازاده// دلیلی برای توقف روند کاری کشت و صنعت مغان نمی‌بینمبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، 30 مهرماه در حاشیه بازدید از کشت و صنعت مغان در جمع خبرنگاران در پارس‌آباد، اظهار کرد: باید اقدامات اساسی و دقیق توسط دولت انجام شود که در این زمینه تمام تلاش خود را برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان معطوف می‌کنیم و در این زمینه دلیلی برای توقف و کند شدن روند کاری و احیای این مجتمع اقتصادی وجود ندارد.

وی بیان کرد: کشت و صنعت مغان ظرفیتی است که در کنار آن بیکاری هیچ معنایی ندارد که به همین منظور درخواست داریم جهاد کشاورزی در راستای توسعه این بنگاه اقتصادی با برنامه‌ریزی اساسی ورود پیدا کند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: پس از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان و بازگشت آن، هم‌اکنون مسئولیت اجتماعی زیادی بر گردن این مجتمع وجود دارد و قطعاً مردم منطقه نسبت به احیا و استفاده حداکثری این بنگاه بزرگ اقتصادی توقع به‌جایی دارند که باید با برنامه‌ریزی این توقع برآورده شود.

وی اظهار کرد: دولت و سیاستگذاران بخش کشاورزی موظف هستند با تأمین اعتبارات و امکانات لازم نسبت به آبادانی و ایجاد اشتغال ورود جدی داشته باشند و همکاری‌های لازم را انجام دهند تا به حول و قوه الهی این ظرفیت را بتوانیم به بهترین نحو مورد استفاده قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha