اردبیل در ولایتمداری در ردیف استان‌های برجسته کشور است
کد خبر: 4007039
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
رئیس‌جمهور در پارس‌آباد:

اردبیل در ولایتمداری در ردیف استان‌های برجسته کشور است

رئیس‌جمهور گفت: امروز توفیق پیدا کردیم تا در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام و همزمان با هفته وحدت به استان اردبیل سفر کنیم که این استان در ولایتمداری و سلحشوری در ردیف استان‌های برجسته کشور است.

رضازاده// استان اردبیل در ولایتمداری در ردیف استان‌های برجسته کشور استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، 30 مهرماه در بازدید از مجموعه کشت و صنعت مغان، اظهار کرد: در این سفر از برخی پروژه‌ها و توانمندی‌های اقتصادی شهرستان پارس‌آباد مغان و اردبیل بازدید کرده و دیداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

رئیس‌جمهور افزود: هدف از این بازدید قرارگیری در روند مسائل و مشکلات این مجموعه است تا شاهد رونق و توسعه کشت و صنعت مغان باشیم.

وی بیان کرد: امروز توفیق پیدا کردیم تا در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام و همزمان با هفته وحدت به استان اردبیل سفر کنیم که این استان در ولایتمداری و سلحشوری در ردیف استان‌های برجسته کشور است.

رئیس‌جمهور با ادای احترام به سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا تصریح کرد: استان اردبیل در طول تاریخ نقطه وحدت و اتحاد ایران اسلامی بوده و در ترویج و توسعه فرهنگ شیعی نقشی مؤثر و بسزا داشته است.

وی گفت: شایسته است این جایگاه و پایگاه ارزشمند پاس داشته شده و ضرورت تقویت و توسعه همه‌جانبه استان اردبیل با توجه به پیشینه تاریخی و فرهنگی به شایستگی فراهم آید.

رئیسی ضمن عذرخواهی از اینکه به دلیل شرایط کرونایی در این سفر امکان حضور در اجتماعات فراگیر مردمی وجود ندارد، بیان کرد: در سفر به استان اردبیل در جمع منتخبان و نمایندگان در بخش‌های مختلف حاضر خواهیم شد تا به امید خداوند متعال، با بهبود شرایط کرونایی امکان بهتری برای دیدارهای مردمی فراهم بیاید.

انتهای پیام
captcha