پایگاه‌های مقاومت بسیج خودارزیابی را در دستور کار قرار دهند
کد خبر: 4006313
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

پایگاه‌های مقاومت بسیج خودارزیابی را در دستور کار قرار دهند

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه رویکردهای انگیزشی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خودارزیابی را در دستور کار قرار دهند و از محل فعالیت خود در محورهای مختلف شناسنامه تهیه کنند.

شناسنامه محله با محوریت آسیب‌ها، تهدیدها و کاستی‌ها تدوین شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، عصر روز گذشته، 26 مهرماه در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج میامی در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان، گفت: فلسفه شکل‌گیری بسیج بر تجمیع ظرفیت‌ها است که در این راستا پایگاه‌های مقاومت بسیج نباید نگاه به بودجه‌های دولتی داشته باشند و باید خدمت خود را با مشارکت مردم ارائه کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان وظیفه اصلی شکل‌گیری بسیج را پای کار آوردن ظرفیت‌های حداکثری مردم و دستگاه‌ها به‌منظور انجام فعالیت‌های ارزشی و دفاع صحیح از انقلاب و نظام برشمرد و افزود: تعداد برنامه‌های بسیج مناسب است ولی باید به صورت کیفی اجرایی شود.

دامغانی متذکر شد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج، اقشار مختلف مردم را در محلات پای کار بیاورند و به آنان مسئولیت بسپارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه رویکردهای انگیزشی باید مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خودارزیابی را در دستور کار قرار دهند و از محل فعالیت خود در محورهای مختلف شناسنامه تهیه کنند.

وی  با اشاره به اینکه شناسنامه محله با محوریت آسیب‌ها، تهدیدها و کاستی‌ها تدوین شود بر نقش رسانه محله در جامعه تأکید کرد و گفت: رسانه می‌تواند با انعکاس اخبار و برخی مشکلات و مطالبات مردمی نقش محوری در رفع مشکلات داشته باشد.

دامغانیان با تأکید بر اینکه حضور سازمان‌یافته جوانان و نوجوانان برای تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی اصلی‌ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی است و افزود: سال گذشته و امسال ۴۲۵ میلیون تومان در راستای تجهیز پایگاه‌های مقاومت اختصاص یافت.

انتهای پیام
captcha