برگزاری ۲۱ برنامه همزمان با هفته وحدت در گلستان
کد خبر: 4004193
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

برگزاری ۲۱ برنامه همزمان با هفته وحدت در گلستان

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ شمال کشور گفت: به‌مناسبت هفته وحدت ۲۱ ویژه برنامه از سوی مرکز بزرگ شمال کشور از 6 تا ۱۷ ربیع‌الاول همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود.

ارسالی سه شنبه//برگزاری 21 ویژه برنامه در هفته وحدت در گلستانعلیرضا شابدین، معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ شمال کشور در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان بیان کرد: هفته وحدت پیام‌آور رحمت و همدلی است و برگزاری مراسم‌های هفته وحدت، ضمن تحکیم اتحاد و برادری اسلامی، به پیشبرد انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه، هفته وحدت یکی از برکات انقلاب اسلامی است که باید بیش از پیش پررنگ شود، افزود: به مناسبت هفته وحدت 21 ویژه برنامه ‌ از روز چهارشنبه 21 مهرماه تا روز یکشنبه 2 آبان همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) از سوی مرکز اسلامی استان گلستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان افزود: دیدار اعضاء شورای بزرگداشت هفته وحدت با نماینده ولی‌فقیه در گلستان، برگزاری جلسه هماهنگی با ادارات و سازمان‌ها، همایش اقشار-مدینه النبی محور وحدت در غرب استان، نشست بصیرتی با موضوع پیامبر اعظم(ص) رهبر، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی، همایش علمای شیعه و سنی با موضوع سیره نبوی و منزلت اهل بیت(ع) و نشست بصیرتی با موضوع پیامبر اعظم(ص) رهبری، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی از جمله برنامه‌های هفته وحدت در استان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته وحدت باید گفتمان محور و با محتوا باشد تا بتواند تعامل و گفتمان بسیار خوبی بین مذاهب مختلف ایجاد کند، تصریح کرد: حضور رئیس مرکز اسلامی گلستان در مدارس آموزش و پرورش اهل سنت و برگزاری جلسه زنگ وحدت و اجرای برنامه همیاران وحدت و پخش از طریق شبکه شاد، نشست بصیرتی با موضوع پیامبر اعظم(ص) رهبری، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی، همایش دانشجویی پیامبر اعظم(ص)، مواسات و همدلی از طرف دفاتر تقریب دانشگاه‌های استان در گنبد از برنامه‌های شاخص هفته وحدت است.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ شمال کشور اظهار کرد: برگزاری همایش ویژه بانوان با موضوع پیامبر اعظم(ص)، زن و خانواده، مواسات و همدلی، همایش علمای شیعه و سنی با موضوع سیره نبوی و منزلت اهل بیت(ع)، نشست بصیرتی با موضوع پیامبر اعظم(ص) رهبری، اعزام مبلغ به نماز‌جمعه‌های سراسر استان، نشست نخبگانی ویژه دانشجویان با موضوع پیامر اعظم(ص)، اتحاد ملی، انسجام امت اسلامی در حمایت از آرمان قدس شریف و مبارزه با صهیونیسم جهانی، مراسم مولودخوانی و جشن وحدت از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در استان است.

شابدین با بیان اینکه استان گلستان نمونه دقیق عملی برای وحدت اسلامی است، افزود: با حفظ وحدت می‌توان ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، در راستای تبلیغ ارزش‌های دین مقدس اسلام نیز گام برداشت.

 

 

 

انتهای پیام
captcha