نفش مؤثر نیروی انتظامی در ارتقای آرامش و امنیت اجتماعی
کد خبر: 4003679
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

نفش مؤثر نیروی انتظامی در ارتقای آرامش و امنیت اجتماعی

رئیس اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت اجتماعی، مسئولیت اخلاقی و ارتقای سطح آرامش زندگی عموم مردم نقش مؤثر و مهمی دارد و همکاری با این نهاد بسیار باارزش است.

نیروی انتظامی با ارائه مشاوره‌های گروهی به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به منظور توسعه همکاری‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک، سرهنگ نقی نقی‌زاده، رئیس اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان با خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، امروز، 18 مهرماه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدیجه معصومی،‌ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در این جلسه اظهار کرد:  نیروی انتظامی در حفظ امنیت اجتماعی، مسئولیت اخلاقی و ارتقای سطح آرامش زندگی عموم مردم نقش مؤثر و مهمی دارد و همکاری با این نهاد بسیار باارزش است.

وی ادامه داد: در عین حال یکی از اهداف مهم در مجموعه کتابخانه‌های عمومی نیز نفوذ در بطن جامعه است تا بتوان در ارتقای سلامت روانی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثر ایفا کرد و در این زمینه از طریق توسعه کتاب‌خوانی، تلاش خواهیم کرد تا همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشیم.

معصومی ضمن اعلام آمادگی در اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی ادامه داد: در حال حاضر جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوعی از جمله جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در گروه‌های سنی مختلف، مسابقات کتاب‌خوانی، نشست‌های کتابخوانی، نقد و رونمایی کتاب، جمع‌خوانی و سایر برنامه‌های فرهنگی مناسبتی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان در حال اجرا است که می‌توانیم در اجرای این فعالیت‌ها همکاری لازم را داشته باشیم.

سرهنگ نقی نقی‌زاده، رئیس اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی با شناسایی آسیب‌های محلی در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهر تلاش می‌‌کند تا با برگزاری کارگاه آموزشی از جمله مشاوره‌های گروهی در رفع مشکل خانواده‌ها در موضوعات مختلف اعتیاد، طلاق و ... کمک حال مردم باشد.

وی بیان کرد: همکاران و کارشناسان مشاور ناجا برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عملکرد خوب و همچنین ارائه خدمات بهتر باید از نظر علمی به روز باشند که برای ارتقاء سطح علمی و به روز داشتن دانسته‌ای خود داشتن منابع کافی ضروری است.

نقی‌زاد ادامه داد: بخشی از هدف از این تعامل بین سازمانی نیز با توجه به محدود بودن منابع سازمان مرجع، در اختیار قرار دادن منابع مجموعه کتابخانه‌های عمومی در دسترس کارشناسان ما است تا بتوانند با عضویت در کتابخانه‌ها و بهره‌مندی از امکانات موجود برای ارتقای سطح دانش خود، خدمت‌رسانی بهتری برای مردم داشته باشند.

انتهای پیام
captcha