ارائه خدمات به افراد آسیب‌دیده اجتماعی در ۷ مرکز بهزیستی قزوین
کد خبر: 4003614
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

ارائه خدمات به افراد آسیب‌دیده اجتماعی در ۷ مرکز بهزیستی قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: هفت مرکز دولتی و غیردولتی زیر نظر بهزیستی استان قزوین به کودکان کار و خیابان، دختران در معرض آسیب اجتماعی، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی، زنان و دختران در معرض خشونت و افراد مبتلا به نارضایتی جنسیتی و غیره خدمات ارائه می دهند.

ارائه خدمات به افراد آسیب‌دیده اجتماعی در ۷ مرکز بهزیستی قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی قزوین، علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان، بیان کرد: ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان، دختران در معرض آسیب اجتماعی، زنان و دختران آسیب‌دیده اجتماعی، زنان و دختران در معرض خشونت و افراد مبتلا به نارضایتی جنسیتی از جمله مهمترین عناوینی است که براساس آن بهزیستی قزوین خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: این خدمات در هفت مرکز دولتی و غیردولتی تحت نظر اداره کل بهزیستی استان قزوین صورت می‌گیرد که امیدواریم منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: این خدمات به منظور حمایت از آسیب دیدگان در معاونت اجتماعی این اداره کل ارائه می‌شود و اجرای درست آن‌ها توانسته است استان قزوین را به عنوان یکی از استان‌های موفق کشور در زمینه ارائه خدمات اجتماعی معرفی کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه براساس همین تلاش‌ها وضعیت استان قزوین در زمینه موضوعات اجتماعی مطلوب ارزیابی می‌شود و به نوعی هیچ‌گونه اقدام عقب‌ افتاده‌ای در استان در این زمینه وجود ندارد.

وارثی یادآور شد: مردم و آسیب‌دیدگان اجتماعی در استان قزوین می‌توانند هرگونه مشکلات خود را با کارشناسان و راه‌های ارتباطی این اداره کل در میان بگذارند تا اینگونه مشکلات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

انتهای پیام
captcha