توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در اشنویه
کد خبر: 4001025
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در اشنویه

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۵۰ بسته معیشتی با حضور امام‌جمعه اشنویه، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی و تعدادی دیگر از مسئولان ۶ مهر در اشنویه توزیع شد.

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در اشنویهبه گزارش ایکنا آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۵۰ بسته معیشتی با حضور ماموستا سیدمصطفی خاتمی، امام‌جمعه اشنویه، سرهنگ تقی نجمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی و تعدادی دیگر از مسئولان، ۶ مهر در اشنویه توزیع شد.

امام‌جمعه اشنویه در این مراسم با تشریح اهداف ارزشمند قیام کربلا و تسلیت اربعین سالار شهیدان اظهار کرد: دفاع مقدس برگرفته از تعالیم ماندگار عاشورا است و درس عاشورا درس شهامت و شجاعت و از خودگذشتگی است.

ماموستا سیدمصطفی خاتمی افزود: مکتب جاودان کربلا جبهه حق و رحمانی امام حسین(ع) در مقابل جبهه شیطانی و باطل یزید بود که انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه پرافتخار این نهضت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم با تشریح دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و حمایت‌های همه جانبه دشمنان از رژیم بعثی صدام و جنایات آمریکا و اسرائیل علیه کشورمان در مقاطع مختلف اظهار کرد: در همه این مقاطع وحدت و انسجام اسلامی رمز پیروزی و سربلندی ایران اسلامی بود.

سرهنگ تقی نجمی تصریح کرد: اقوام و مذاهب اسلامی در همه سنگرهای دفاع از میهن جانفشانی کرده‌اند و همین اتحاد مذاهب و اقوام مختلف ایرانی خار چشم دشمنان شده است.

 

انتهای پیام
captcha