رونمایی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» در مشهد
کد خبر: 3999744
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
با حضور وزیر ارشاد؛

رونمایی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» در مشهد

مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد برگزار شد.

رونمایی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهدبه گزارش ایکنا، به‌ نقل از اداره‌کل اطلاعات خراسان‌رضوی، مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه گذشته اول مهرماه، در مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی»، با اشاره به طمع دشمنان برای عقب راندن کشور در حوزه‌های گوناگون طی سال‌های اخیر، بیان کرد: در مدت کوتاه روی کار آمدن دولت، در بخش‎های مختلف رشد و پیشرفت داشته‌ایم.

وی رأی مردم به دولت سیزدهم را نشانه‌ای از امیدواری مردم به حل مشکلات از درون دانست و گفت: مردم به گفتمانی رأی دادند که برخواسته از شعارهای اصیل انقلاب اسلامی بود و از استکبارستیزی احساس خجالت نمی‌کند و از راه امام(ره) و شهدا سخن می‌گوید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: طی هفته‌های اخیر شاهد بودیم که رشد واکسیناسیون افزایش قابل توجهی داشت و توانستیم به عضویت پیمان شانگهای دربیاییم، بدون اینکه مجبور به کوتاه آمدن از اصول و ارزش‌های خود باشیم.

اسماعیلی با اشاره به ابعاد اقتدار کشور بیان کرد: ایران قوی علاوه بر اقتدار منطقه‌ای، اقتدار اقتصادی و فرهنگی هم می‌خواهد و باید رشدی متوازن داشته باشیم.

در بخش دیگری از این نشست، معاون وزیر اطلاعات با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، رمز پیروزی ملت‌ها را استقامت در راه حق معرفی کرد و گفت: کشوری که در این مسیر حرکت می‌کند، با موانع و دشمن مواجه خواهد شد، اما در نهایت پیروز است.

این مقام ارشد امنیتی کشور با اشاره به تحولات منطقه اظهار کرد: این روزها شاهدیم که آمریکا مجبور به ترک افغانستان شد، زیرا هرچه بیشتر در این کشور تلاش کرد، بیشتر در باتلاق فرو رفت.

وی با بیان اینکه آمریکا مجبور به ترک سنگرهای خود در منطقه شده است، بیان کرد: ما به دنبال خاورمیانه عاری از آمریکا هستیم.

معاون وزیر اطلاعات موفقیت‌های منطقه‌ای ایران را مرهون هنر طراحی مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: ایران قوی در منطقه هر چه را خواسته، توانسته محقق کند.

در این مراسم که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد، خانواده معزز شهدا، استاندار خراسان رضوی، امام‌جمعه موقت مشهد و مدیران نهادهای فرهنگی استان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha