ولایتمداری مهمترین آرمان شهدا و رزمندگان اسلام بود
کد خبر: 3999678
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
معاون قضایی دادستان کل کشور:

ولایتمداری مهمترین آرمان شهدا و رزمندگان اسلام بود

معاون قضایی دادستان کل کشور در مراسم شانزدهمین یادواره شهدا و همایش تجلیل از خانواده شهدای دستگاه قضایی  استان گلستان گفت: ولایتمداری مهمترین آرمان شهدا و رزمندگان اسلام بود.

به گزارش ایکنا از گلستان، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در شانزدهمین یادواره شهدا و همایش تجلیل از خانواده شهدای دستگاه قضایی استان گلستان در گرگان گفت: اگر می خواهیم شرمنده شهدا نباشیم  باید ولایت مدار و خادم مردم باشیم، این یادواره ها یادآوری است برای این که حواسمان باشد نگذاریم پرچم شهدا بر زمین بیفتد و ادامه راه شهدا خدمت به مردم است.

عمرانی افزود: وقتی سردار دلها ،شهید سلیمانی به شهادت رسیدند بخش زیادی از مردم برای تشییع آمدند و از همه اقشار در صحنه حضور داشتند و اشک می ریختند اين امر نشان می دهد كه ایشان چقدر به مردم نزديك و حقيقتاً جا در دل هاى مردم داشتند.

وی با بیان اینکه  بايد خدمتگزار واقعی مردم باشيم  تا به این طریق دل شهدا را شاد کنیم گفت: مراجعان به ما همان حوائج الناس و فرستادگان خدا هستند و ما باید با جان و دل به آنان خدمت کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور، ولایتمداری را مهم ترین آرمان شهدا برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس شهدا به امام خمینی (ره) لبیک گفتند و امروز هم اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در کنار مقام معظم رهبری باشیم. 

انتهای پیام
captcha