تمسک جستن به قرآن گره‌گشای تمام مشکلات است
کد خبر: 3998389
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

تمسک جستن به قرآن گره‌گشای تمام مشکلات است

روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر تمسک جستن به قرآن را گره‌گشای تمام مشکلات دانست و گفت: تمامی روحانیون و مبلغین باید با اعمال و رفتار خود در جذب جوانان و نوجوانان به سمت استقبال از کلاس‌ها و فعالیت‌های قرآنی به خصوص در مساجد، کوشا باشند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، کلاس‌های آموزش قرآن کریم توسط روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سلحشور، روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، ظهر امروز، 27 شهریورماه، در حاشیه برگزاری کلاس آموزش قرآن در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان، ضمن ابراز خرسندی از استقبال کودکان و نوجوانان بندرخمیر در امر یادگیری قرآن کریم، اظهار کرد: تمسک جستن به قرآن گره‌گشای تمام امور است و ما امید داریم با توکل بر خدا و مدد گرفتن از اهل بیت(ع) جوانان و نوجوانان روز به روز از کلاس‌های قرآنی بیشتر استقبال کنند و هر روز بر تعداد قرآن آموزان افزوده شود.

وی اضافه کرد: اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری 3 وعده اقامه نماز جماعت، دعا، پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم، آموزش احکام، برپایی کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، ویژه‌برنامه‌های لیالی قدر و بیان مسائل دینی و همچنین تبیین مسائل روز از فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان است.

روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر در پایان یادآور شد: خدا را شاکرم که جوانان ما در این هیاهوی فساد به مسجد پناه آورده‌اند و در آن درس شجاعت، مردانگی، و معرفت، از خود گذشتگی، وفاداری و ایمان را می‌آموزند و اکنون وظیفه ماست که با اخلاق و رفتارمان بر تعداد آن‌ها بیفزاییم.

انتهای پیام
captcha